Nyår /jul asien

Av Rebbbb
7 nov. 2013 23:14
Visningar: 1323
Vi är två backpackers på 19 år som tar oss till bangkok den 10 dec! Vart borde vi fira jul? (Fin,mysig, plats?) och nyår? (party, många unga)
Vi skulle kunna ta oss över gränsen också till länder nära om det är något ni rekomenderar mer! Vi måste ändå ta oss över Thailand gräns innan den 9 dec
Tack:)
Av Rebbbb
8 nov. 2013 00:39
9 januari menar jag såklart
Av Manqo
8 nov. 2013 21:30
jag firade nyår sist i sihanoukville, Kambodja! massa ungdomar och hela stranden blev ett enda stort party på kvällen :) koh phangan ska vara populärt också men nyårsfirandet där vet jag inget om, har dock varit på full moon party där och det var rätt galet! firade jul i siem reap i Kambodja och det var helt okej, vi såg angkor wat i soluppgången, slöade vid poolen hela dagen och så var det christmas party på kvällen :)
Av Simonh
3 dec. 2013 12:04
Jag och en polare ska spendera vår nyår precis som tjejen som kommentera här ovan, sihanoukville, Kambodja. Hört mycket om det stället men det återstår att se om det lever upp till förväntningarna! (två stycken 21 åringar) Ger dig dock inga direkta svar på din fråga men vi kanske ses där, vem vet!
Av Rebbbb
22 dec. 2013 04:36
Vi är i på phi phi i Thailand nu och ska ta ett flyg från Phuket den 7 jan så får bli jul o nyår här nere i Thailand någonstans! Tack för svar:)
27 dec. 2013 16:50
Inte funderar på nyår i koh phangan ? Stor jävla strandfest!
Av Rebbbb
20 jan. 2014 17:21
Det blev koh phangan pa nyar!! Det var grymt :)
6 feb. 2014 21:37
Hej!
Funderar på att fara på full moon party till koh phangan nu i mars.
Någon som har bra förslag på hotell/hostels för 19 åringar som är någorlunda billigt men som det bor fler partysugna på?
Av Manqo
6 feb. 2014 22:41
vilket hostel som helst nära haad rin-stranden (där full moon party är). Jag bodde på ett ställe som hette charung bungalows, helt okej ställe 5 min promenad från partystranden och en egen strand precis utanför. Trots läget var det tyst på nätterna så om man ville sova gick det bra :) ett tips kan vara att boka lite i förväg om ni ska vara säkra på att få ett boende nära festen!