Nya Zeeland januari 2017?

20 aug. 2016 17:20
Visningar: 72
Hej! Jag har planer på att åka till Nya Zeeland i januari. Jag kommer att åka från Thailand till Nya Zeeland runt 5 januari, och det vore grymt att möta upp någon eller några där! Jag har planerat att stanna ca en månad och vill hinna med det mesta. Jag hade en tanke att ta sig runt i bil eller minibuss, och det är självklart roligare och billigare om man är fler. Tjej eller kille spelar ingen roll. Hör supergärna av dig om du har planer på något liknande, eller vill mötas upp en del av tiden. /Elvira
20 aug. 2016 22:26
Hej Elvira!

Såg ditt tidigare inlägg också om att du söker efter reskompis! Jag letar också efter någon att resa med och gärna då till Asien/Oceanien. Nya Zeeland låter intressant! Hur som helst så är jag öppen för allt. Jag en trevlig, glad kille som har bestämt mig för att resa iväg efter nyår och ta ett break från mitt jobb då jag har tröttnat på vardagen här hemma :) Jag är väldigt enkel att ha att göra med och jag skulle vilja prova på nya saker och testa nya äventyr! Hör gärna av dig om jag låter intressant! :) Ha det bäst! /Filip
21 aug. 2016 16:36
Citerat från Filipaxelsson:
Hej Elvira!

Såg ditt tidigare inlägg också om att du söker efter reskompis! Jag letar också efter någon att resa med och gärna då till Asien/Oceanien. Nya Zeeland låter intressant! Hur som helst så är jag öppen för allt. Jag en trevlig, glad kille som har bestämt mig för att resa iväg efter nyår och ta ett break från mitt jobb då jag har tröttnat på vardagen här hemma :) Jag är väldigt enkel att ha att göra med och jag skulle vilja prova på nya saker och testa nya äventyr! Hör gärna av dig om jag låter intressant! :) Ha det bäst! /Filip

Hej Filip! Jätteroligt att du hör av dig! Det kan blir så att en tjejkompis till mig också hänger på, men vi vill gärna hitta fler att resa runt med :D lägg till mig på Facebook så kanske vi kan fortsätta spåna lite där, Elvira Thomson heter jag
24 aug. 2016 22:18
Hej! Jag är svinsugen på nya Zeeland i januari med! Vill äventyra lite och hyra minibuss i någon månad precis som du skrev Elvira :) jag vill en sväng till Australien efteråt eller/och kanske Bali. Men främst nya Zeeland :) jag är också en enkel människa i mina bästa år som är trött på lilla Falun.. :)
19 sep. 2016 17:08
Hej! Jag med till NZ i vinter, landar i Auckland på nyårsafton, skulle vart kul att resa runt ihop !