Hej Moa. Såg att du va sugen på att eventuellt resa till Asien i Mars. Jag är ute o reser i Asien nu med några polare, men en av dom åker hem av några veckor och då kommer vi andra splittas med (Så vi inte går varandra på nerverna😜) Alltid roligt att träffa nya människor så vill du resa med nån så hör av dig ! Har bara internet åtkomst då och då så skriv här eller på facebook. Fredric Shead hete...