Hej Emma, vi är tre tjejer som kommer vara i Bali från 11 mars! Säg till om du vill möta upp oss, vi har tänkt köra surfcamp där med om du ör sugen! Moa trankell heter jag på facebook!
Hej Moa. Såg att du va sugen på att eventuellt resa till Asien i Mars. Jag är ute o reser i Asien nu med några polare, men en av dom åker hem av några veckor och då kommer vi andra splittas med (Så vi inte går varandra på nerverna😜) Alltid roligt att träffa nya människor så vill du resa med nån så hör av dig ! Har bara internet åtkomst då och då så skriv här eller på facebook. Fredric Shead hete... »