Nu jävlar har ni chansen..

24 aug. 2016 18:22
Visningar: 301
Hejsan. Jag tänker åka till thailand/Vietnam/Bali/Filippinerna . något eller några av dom i slutet på året alternativt början på nästa år. Jag planerar att hoppa bungyjump, åka i forsar vandra i djungeln och allt där emellan. gillar du adrenalin? Upptäcka nya platser? Festa? Då tycker jag att DU ska med. Ju fler ju bättre. Jag är 24år och jobbar som militär/chef inom vården, har luffat runt lite på thailändska öar tidigare och måste bara tillbaka till Asien 😎👍
Av Robinjt
26 aug. 2016 09:33
Låter intressant, är sugen på att backpacka i asien i några månader och leta äventyr. Är också inne på att bege mig nån gång runt slutet av året/början på nästa. Hade vart kul att börja sin resa med en någon likasinnad person.
Mvh Robin
26 aug. 2016 22:41
Hej! Jag drar till Asien den 29 december och landar i Bangkok! Sen har jag inga planer mer än att ha jävligt kul! Är allt det du beskrev och söker samma sak, har dock redan hoppat bungy ;) är ute efter att ev jobba lite också om det finns möjlighet till det , lägg gärna till mig på Facebook så kan vi snacka mer där :) Fanny Stenberg 😃
7 nov. 2016 00:07
Hej! Åker du med Norweigen? Åker också ner till Bangkok den 29:e december 😁>Citerat från Fannystenberg:
Hej! Jag drar till Asien den 29 december och landar i Bangkok! Sen har jag inga planer mer än att ha jävligt kul! Är allt det du beskrev och söker samma sak, har dock redan hoppat bungy ;) är ute efter att ev jobba lite också om det finns möjlighet till det , lägg gärna till mig på Facebook så kan vi snacka mer där :) Fanny Stenberg 😃
27 nov. 2016 21:30
nä åker med srilankan Airlines :) vilken tid flyger du? :)
Av Fellan
28 nov. 2016 02:18
Heej härliga ni!! Jag drar till Filippinerna 1 januari och en månad framåt!! Häng på!?
Precis hemkommen från studier i Australien o Asien, och strax klar med examen på Universitetet.
Hade tänkt dra ner till Filippinerna o surfa o dyka främst, men Öluffa runt /backpacka o hänga med allt härligt folk!
Är sjukt spontan o inga fasta planer mer än när mitt flyg avgår hah. Och att jag vill hinna dyka med Whalesharks innan jag lämnar haha!
Hör av er!
Kram felicia
28 nov. 2016 20:57
Vi åker på morgonen någon gång & ni? :) >Citerat från Fannystenberg:
nä åker med srilankan Airlines :) vilken tid flyger du? :)
29 nov. 2016 19:42
Citerat från Juliahultberg:
Vi åker på morgonen någon gång & ni? :)
Jag Flyger vid 9 på morgonen ☺️