Nu jävlar har ni chansen..

24 aug. 2016 18:22
Visningar: 301
Hejsan. Jag tänker åka till thailand/Vietnam/Bali/Filippinerna . något eller några av dom i slutet på året alternativt början på nästa år. Jag planerar att hoppa bungyjump, åka i forsar vandra i djungeln och allt där emellan. gillar du adrenalin? Upptäcka nya platser? Festa? Då tycker jag att DU ska med. Ju fler ju bättre. Jag är 24år och jobbar som militär/chef inom vården, har luffat runt lite på thailändska öar tidigare och måste bara tillbaka till Asien 😎👍
Av Robinjt
26 aug. 2016 09:33
Låter intressant, är sugen på att backpacka i asien i några månader och leta äventyr. Är också inne på att bege mig nån gång runt slutet av året/början på nästa. Hade vart kul att börja sin resa med en någon likasinnad person.
Mvh Robin
26 aug. 2016 22:41
Hej! Jag drar till Asien den 29 december och landar i Bangkok! Sen har jag inga planer mer än att ha jävligt kul! Är allt det du beskrev och söker samma sak, har dock redan hoppat bungy ;) är ute efter att ev jobba lite också om det finns möjlighet till det , lägg gärna till mig på Facebook så kan vi snacka mer där :) Fanny Stenberg 😃
7 nov. 2016 00:07
Hej! Åker du med Norweigen? Åker också ner till Bangkok den 29:e december 😁>Citerat från Fannystenberg:
Hej! Jag drar till Asien den 29 december och landar i Bangkok! Sen har jag inga planer mer än att ha jävligt kul! Är allt det du beskrev och söker samma sak, har dock redan hoppat bungy ;) är ute efter att ev jobba lite också om det finns möjlighet till det , lägg gärna till mig på Facebook så kan vi snacka mer där :) Fanny Stenberg 😃
27 nov. 2016 21:30
nä åker med srilankan Airlines :) vilken tid flyger du? :)
Av Fellan
28 nov. 2016 02:18
Heej härliga ni!! Jag drar till Filippinerna 1 januari och en månad framåt!! Häng på!?
Precis hemkommen från studier i Australien o Asien, och strax klar med examen på Universitetet.