Någon som ska till Asien i april?

Av Asjodin
13 aug. 2018 17:33
Visningar: 236
Hej!

Alexandra heter jag, jag ska till Lombok i vår med några kompisar men dom kommer bara kunna stanna en månad jag känner att jag vill vara borta längre, kanske en månad till eller mer. Så det jag tänkte kika är ifall det är någon eller några som ska iväg i April? Vore ju hur kul som helst att hänga någon dag/ar eller veckor!

Jag är lite sugen på att åka till antingen Malaysia, Fijiöarna, Sri lanka eller Filippinerna men är öppen för förslag så skriv vad ni har för planer så kanske vi kan slå ihop dom!

(Vore även jättekul om det fanns någon där ute som är från Uppsala eftersom jag bor där atm, så alla uppisbor hör av er!!)

Kramis
Alex
Av Wassa
28 nov. 2018 00:07
Hej!
27årig östgötsk tjej här!
Jag har funderingar på att åka i april! Har ingen direkt bestämd resplan men vill ha sol, bad, fest och äventyr!
7 dec. 2018 18:47
Hej! Jag är sugen på att dra till Asien för lite backpacking i mars/april/maj så om du är intresserad av att åka till lite olika ställen, hör av dig!
16 dec. 2018 22:45
Hej! Jag ska åka till Thailand i april med en kompis. Vi ska egentligen bara stanna tre veckor men jag funderar på att stanna längre! Är i så fall själv ifrån 5 maj. Någon som vill mötas upp och resa vidare med mig då? :D :D Hör av dig antingen här eller till mig på instagram: @emiliafunk
20 jan. 2019 14:25
Hej!!

Jag planerar att åka till Bali i slutet på mars och resa runt i en månad. Skriv till mig på insta så kanske vi kan planera något tillsammans? ellenjohannafreij