Möt mig upp min grupp i Asien!đŸ™‹đŸœđŸŒŽ

9 feb. 2018 09:04 (redigerad)
Visningar: 295
HallĂ„ hallĂ„!đŸ‘‹đŸŒ

Jag och tre andra svenskar hĂ€r frĂ„n resguiden började vĂ„r resa för ca 2 veckor sen och befinner oss just nu i Kambodja och har planer pĂ„ att fortsĂ€tta till Filippinerna, Bali, Malaysia, Singapore och sen Thailand under de nĂ€rmsta 3 mĂ„naderna. Vi Ă€r tre tjejer och en kille i Ă„ldrarna 22-24 och vi kan gĂ€rna tĂ€nka oss att möta upp fler svenskar ifall det finns nĂ„gra som vill joina oss under resan.đŸ’ƒđŸŒ Det Ă€r bara att skriva hĂ€r eller kontakta mig pĂ„ Facebook: Jeanette Lindström eller instagram: Thenettan (ni fĂ„r troligtvis snabbare svar om ni skriver dĂ€r).😀

Hör av er vettja!!🌞
16 feb. 2018 06:15
Hej! NĂ€r kommer ni vara i Bali? Ska dit den 28/2 och har sĂ€llskap dĂ€r tom 10/3, men vill gĂ€rna stanna dĂ€r lĂ€ngre Ă€n sĂ„. Vore kul om vi kan mötas! 😊
6 mars 2018 16:22
Citerat frÄn Juliaaolsson:
Hej! NĂ€r kommer ni vara i Bali? Ska dit den 28/2 och har sĂ€llskap dĂ€r tom 10/3, men vill gĂ€rna stanna dĂ€r lĂ€ngre Ă€n sĂ„. Vore kul om vi kan mötas! 😊
Heeeej! SĂ„g aldrig ditt svar förrens nu tyvĂ€rr. Vi Ă€r pĂ„ Bali frĂ„n och med 14e mars.😀 Skriv till Jeanette Lindström pĂ„ Facebook om du vill mötas upp!🌾
6 mars 2018 17:15
Planerar ni och besöka Filippinerna i slutet av mars/början av april? Sitter och övertyga mig sjÀlv att Äka till Filippinerna istÀllet för Kambodja :)
17 mars 2018 13:25
Citerat frÄn Thenettan:
Citerat frÄn Juliaaolsson:
Hej! NĂ€r kommer ni vara i Bali? Ska dit den 28/2 och har sĂ€llskap dĂ€r tom 10/3, men vill gĂ€rna stanna dĂ€r lĂ€ngre Ă€n sĂ„. Vore kul om vi kan mötas! 😊
Heeeej! SĂ„g aldrig ditt svar förrens nu tyvĂ€rr. Vi Ă€r pĂ„ Bali frĂ„n och med 14e mars.😀 Skriv till Jeanette Lindström pĂ„ Facebook om du vill mötas upp!🌾
Hur lÀnge stannar ni pÄ Bali? :D