Medlemstidningen...?

26 nov. 2008 13:43
Visningar: 312
Jag upptäckte i den sista tidningen från Reseguiden som jag fick tidigare i höstas att en ny tidning skulle komma i början av november...
Den har inte dykt upp hos mig i alla fall, har den inte kommit eller?

Ellis
26 nov. 2008 14:10
Hej. Du har tydligen missat i någon diskussion tidigare, att man har lagt ner tidningen, för den var för dyr.

Gilla
Av Ellinor
26 nov. 2008 14:38
Hej Ellis,

Som Gullsing säger stämmer det att vi inte har kvar vår tidning – men nu kan du läsa våra artiklar på webben istället där vi normalt uppdaterar dagligen. Vi har också ett artikelarkiv längst ner på sidan där du kan kika om du är ute efter någonting speciellt som du inte hittar på förstasidan, här sorterar vi tidigare artiklar på land. De för magasinet utlovade artiklarna om Thailands grannar och julmarknader i Europa finns att finna både på förstasidan och i arkivet.
Hör gärna av dig om du har några frågor!

Vänliga hälsningar,

Ellinor
Redaktör
Av Tubbe
26 nov. 2008 18:31
Hej , jag tycker så här...

När jag blev medlem så fick jag ett … välkommen till RG …mejl, då blev jag lovad en tidning. Rimligen så skickas ett mejl ut när förändring sker ( vad vi blev lovade)

Så det är bara till att börja skicka ….

Men såklart att där måste finnas ekonomi i en verksamhet, synd bara att det är så svårt för RG att informera om förändringar.

/ Rickard
26 nov. 2008 21:38
MEN attans då!!!!

Här går man och väntar på något trevligt och gratis och så har tidningen gått upp i rök......

Hade den för många åsikter som störde ordningen eller? :-)

Jag saknar den redan, nu måste jag betala för att läsa reklamannonser i någon annan tidning. Gratis är godare!!

Ellis
Av Fdp
27 nov. 2008 15:54
Reseguidens medlemsbrev för v 39! Men det finns också en tråd med funderingar om nedläggningen.
27 nov. 2008 19:34
Bra att dom lovar en tidning och sen lägger ner den.. BRA JOBBAT RG!
Av Tubbe
28 nov. 2008 12:25
Tycker inte att det tillräckligt ang. det som skickades ut på hemsidan V 39.
Alla medlemmar borde få reda på det .
Kan väll inte vara så svårt att skicka till vår mail adresser så de är säkra på att
alla får reda på förändringen.
Om de nu inte vill ”mörka” .
Av Zacke
28 nov. 2008 18:57
Citerat från tubbe:
Tycker inte att det tillräckligt ang. det som skickades ut på hemsidan V 39.
Alla medlemmar borde få reda på det .
Kan väll inte vara så svårt att skicka till vår mail adresser så de är säkra på att
alla får reda på förändringen.
Om de nu inte vill ”mörka” .
Den allra enklaste informationsvägen från RG ut till medlemmen är väl att göra ett massutskick av PM. Där kan man mycket lätt och snabbt få ut all information, som man verkligen vill att medlemmarna ska få del av. Eller är den reserverad för kommunikation mellan medlemmarna?

Det var ju intressanta synpunkter som fördes fram i tråden som Fdp hänvisar till. När jag sökte på Magasin fick jag upp frågan även i tråden, Se upp i Cyber Space. Den tråden var minst lika intressant att ta del av.
21 dec. 2008 23:03
Näää, vad ska jag nu läsa på muggen?!?!?!
21 dec. 2008 23:39
Det är tråkigt att tidningen upphört men jag tycker att jag blivit informerad om det. Kan det ha stått i "veckobrevet"?
Synd i alla fall eftersom det är nåt som fattas.

Men tack för den tid vi fick den.
Ingrid
Diskussionen är stängd för nya svar