Lombok

11 sep. 2015 22:48
Visningar: 437
Hej alla härliga resesugna och nyfikna vänner!
Finns det någon där ute som är sugna på att åka till lombok och har funderingar kring vad ni kan göra och vad som är värt att se då skulle jag bara vilja rekommendera er att kontakta våra vänner där nere som har både guideturer och spa. Helt fantastiska människor som är uppvuxna där. vi lärde känna dom under våran resa vi gjorde.
Ni får gärna ställa frågor och vill ni ha nummer och mail så finns det.
8 dec. 2015 16:41
Hej, jag funderar på att åka dit i januari. Jag undrar vilken typ av guidade turer du menar?

MVH P
1 jan. 2016 11:20
Hej och tack för din fråga. Ledsen att jag inte svarat tidigare men livet har kommit emellan;-D
Vår vän (Bon) är guide på Lombok och kan ordna med allt vad du vill, tror jag iaf. Fantastiska vattenfall, otroliga stränder, secret spots som jag inte har hunnit se än men kanske i april... Vulkaner, snorkling och ja, det mesta. Han kan ordna, om du vll, hotell och flyg och annat bra, han hämtar på flygpatsen eller hamnen, ja det är ju upp till dig. Hoppas att du åker för det är en fantastisk plats!!!

Anders
25 jan. 2016 10:44
Hej
Vi åker till Lombok i maj. Skulle helt klart vara intressant att få kontakt med Bon gällande lite tips, transport m.m. Om han hämtar oss på flygplatsen och kör till hotellet, vad ca brukar det ligga på? Vårt hotell ligger rakt ut vid kusten från flygplatsen så 2 mil kanske.
Du får gärna sända kontakt-info till Bon på (Logga in för att se e-postadress)
Tack snälla