Kryssning till Riga

Av Mlslnd
27 apr. 2013 20:54
Visningar: 2808
Jag och två vänner har bokat en kryssning till Riga. När jag läser här på sajten verkar det vara ett dåligt beslut då vi åker med silja festival. Vi är inte ute efter något speciellt, utan mer att supa, om man får vara så rak. Om vi orkar kommer vi även gå i land och kolla lite så klart.

Så nu när vi känner oss osäkra, ska vi köra på resan ändå eller borde vi avkoka den. Vi gjorde en kryssning tidigare i år till Helsingfors och det känner vi oss klara med, vi har redan "gjort" den båten för i år.

Vi är 21-22 år om det till någon hjälp ;)
Av Dejligt
29 apr. 2013 14:10
Ni lär nog bli besvikna om ni vill ha party. Beror ju också på vilken veckodag ni åker. Men vill ni ha mera party så åk med SIlja Galaxy till Åbo. Men den mest ökända partybåten är väl Viking Cinderella. Eftersom målet med reasn är att supa och inte direkt att uppleva platsen så borde ni tänka om, det hade jag gjort iaf.
Av Mlslnd
29 apr. 2013 21:20
Tack för hjälpen! Får fundera vidare!
Citerat från dejligt:
Ni lär nog bli besvikna om ni vill ha party. Beror ju också på vilken veckodag ni åker. Men vill ni ha mera party så åk med SIlja Galaxy till Åbo. Men den mest ökända partybåten är väl Viking Cinderella. Eftersom målet med reasn är att supa och inte direkt att uppleva platsen så borde ni tänka om, det hade jag gjort iaf.