KFC

17 juni 2008 23:10
Visningar: 807
Finns Kentucky fried chicken i Rom????
17 juni 2008 23:21
Testa Hard Rock Café
Vill minnas att det fanns på Pattaya HRC där min fru tillsammans med vänner var både i år och förra året.
Finns det inte överlever ni nog på europa godaste mat, dvs italiensk mat.
Ingemar
Av Mpc
18 juni 2008 17:01
Såg ingen Kentucky Fride Chickens i Rom utan såg bara massor av spagetti o pizza
20 juni 2008 13:20
Citerat från lollisen:
Finns Kentucky fried chicken i Rom????
Kanske en dum fråga men... Varför KFC i Rom?
21 juni 2008 10:26
Iofs, en polare till mig försöker smaka en viss burgare på en viss, stor snabbmatskedja med skotsktklingande namn i varjee stad och land han besöker. Go figure...
21 juni 2008 11:20
Varför jag undrar är för att jag tycker om kedjan. Eftersom den inte finns i Sverige så vill man ju ta tillfället i akt när man reser... ; )
21 juni 2008 15:12
:D Samma här. Försöker alltid besöka en Donken när jag är någonstans. KFC är fan åsså ett bra val. Vi hade ju KFC här i Stockholm för länge länge sen men ingen verkade tycka om maten så de fick stänga :(
22 juni 2008 12:02
Jag bodde i en del av Australien (Blue Mountains) där det var förbjudet med snabbmatskedjor och första sex månaderna gick jag på Burger King (Hungry Jacks i Oz) varjee gång jag åkte ned till Sydney. Efter sex månader kom jag på mig själv med att tycka att det inte var en höjdare occh nu äter jag inte snabbmat längre. Lustigt hur tillgången på äkta tillagad-på-beställning-fast-food och bristen på kedjealternativen kan sätta saker i sitt rätta sammanhang.
19 aug. 2008 14:17
Citerat från polacko80:
:D Samma här. Försöker alltid besöka en Donken när jag är någonstans. KFC är fan åsså ett bra val. Vi hade ju KFC här i Stockholm för länge länge sen men ingen verkade tycka om maten så de fick stänga :(
Så dumt att ta bort