Jobba, plugga eller backpacka i Australien, Februari 2016

Av Mdahlen
16 dec. 2015 22:31
Visningar: 41
Hej! Är lite sent ute nu men jag söker en reskompis som är sugen på att komma bort från kalla Sverige och ha det gött i Australien med start i början av Februari 2016. Kan tänka mig allt från att jobba, plugga eller att backpacka. Jag ÄLSKAR äventyr och att träffa spännande nya människor och platser. För mig innehåller den perfekta resan, mycket festande, utflykter, surf, snorkling, sol & bad, upptäcka platser och kulturer mm. Är ni likasinnade kan ni gärna lägga till mig på faceboock och skicka iväg ett mess så kan vi prata vidare :D
Av Aliciap
23 dec. 2015 12:26
 Hej!

Låter såå underbart ju! Jag är i Perth nu men ska till Melbourne den 5te Januari. Planen är att möta upp en kompis där och jobba ett tag. Men sen vill jag åka upp längs östkusten (inte bestämt när än) - tänker via sydney upp till darwin och sen även uluru och alice springs. Grejen är att min kompis reste ner längs östkusten när hon kom hit så har ingen att göra denna resa med. Skulle vara kul att komma iväg med någon! Hör av dig om du är intresserad! Är öppen för förslag och väldigt flexibel av mig. 

Adda mig på fb om du vill :)
Alicia Passanisi
25 dec. 2015 13:22
Hej! Är också mitt uppe i planeringen att flytta till Australien i början av feb! Åker ensam och är öppen för alla idéer och planer! :D
Av Ekbloma
30 dec. 2015 19:09
Hejsan! Jag blev precis av med mitt resesällskap och känner inte riktigt för att åka själv. Jag skulle vilja se NZ, fiji och Australien. Skulle ha åkt den 18de Jan men hade tack och lov inte bokat. Någon som vill ha sällskap?