Jobba och resa i Aus

Av Sallyy
30 nov. 2016 17:16
Visningar: 462
Hej!
Jag är en 19årig tjej som just nu jobbar som au pair i London men känner att det inte riktigt är min grej. Jag vill absolut inte hem till Sverige igen och börja jobba/plugga. Jag vill upptäcka mer av världen och bara ha kul!

Jag är i princip öppen för alla planer, men jag vill se mycket & resa mycket. Dock har jag inga sparpengar då jag nyss tog studenten och direkt blev au-pair. Så jag behöver kombinera resandet med jobb vilket jag också tycker är kul! ;Bosätta sig lite någonstans och testa på det.

Jag har inga direkta planer på när jag vill åka och hur länge. Men minst två månader. Känner du att du har liknande planer här av dig!!! :D
30 nov. 2016 22:29
Hej Sally! Jag har tänkt att åka till Australien/Asien i Januari och tänka både resa runt/jobba lite! Häng på vetja! :)
8 dec. 2016 19:40
Hej, jag funderar på att åka på obestämt tid till Bali & Australien efter sommaren, men jag är öppen för förslag vad gäller länder. Om du är sugen adda mig på facebook Jennifer Capdevila så kan vi prata mer :)
10 dec. 2016 06:27
Jag är i Australien just nu men funderar på att åka tillbaka i februari/mars för att jobba, hör gärna av dig om du är sugen på att mötas upp!
22 dec. 2016 15:00
Hej!
Den 17e januari landar jag i Sydney och planerar att jobba första månaderna. Men sen blir det definitivt att backpacka ner längs östkusten, när jag hittat nån som är sugen på samma slags resa. Hör gärna av dig om du skulle vilja mötas upp i Sydney! Jennifer Sällström på fb<333
13 jan. 2017 00:02
Tänker sticka ner och backpacka och jobba men det blir senare höst. Bara höra av sig om du om du har liknande planer. Markus Timander heter jag på Facebook.
15 jan. 2017 14:37
Hej jag är också sugen på att fara till Australien men hade tänkt till hösten. Om det inte är för sent för dig kan du ju skriva på pm :)
22 jan. 2017 01:37
Hej Sally!
Är och backpackar i asien just nu och tänkte flytta till Australien i typ april och jobba ihop pengar för att sedan backpacka runt australien och nya zeeland i höst/vinter. Hör av dig lm du vill mötas upp 😊
22 jan. 2017 09:22
Hej! Är inne på samma spår som dig. Om du är intresserad så hittar du mig på fb! Evelina Fredriksson :)
28 jan. 2017 04:03
Hellooo😄 Annie heter jag, jag har samma tankar som dig! I slutet på sommaren tänkte jag söka jobb och flytta till aussie, leva, festa äventyra och tjäna pengar. Finns på fb som Annie Andersson

Annars instagram : annieaandersson