Jobba i Norge-Oslo 2017

4 sep. 2017 02:56
Visningar: 195
Hej! Jag är en tjej på 22 år, som efter studier och jobb i 3 år i Stockholm är sugen på att dra vidare till grannlandet för jobb, knyta nya kontakter, spara pengar och självklart ha det kul längs vägen :)

Då ingen av mina vänner tyvärr delar samma önskan som mig om att åka till Norge och närmare bestämt Oslo tänkte jag höra här om det är någon som går med samma tankar som mig? Att komma helt ensam till en ny stad kan vara tufft, och det kan vara skönt om man är två. Jag hade då tänkt mig att bo i ett kollektiv med andra, men som sagt kan det vara skönt med någon som är i samma situation.

Lättsam, social, positiv som person och söker en eller flera likasinnade tjejer att fara iväg med. Hör av dig så gör vi resterande delen av 2017 grymt! :)
Av Linnah
8 sep. 2017 14:05
När exakt hade du tänkt åka? 😊
10 sep. 2017 00:23
Citerat från Linnah:
När exakt hade du tänkt åka? 😊
Jag har inte satt något datum, men hade gärna kommit iväg detta året nu i höst/vinter eller i början av nästa år. Har du själv tänkt på att åka iväg? :)
Av Clara_
30 sep. 2017 15:28
Går i samma tankar om att flytta till Oslo ett tag och jobba:) hade precis som du tänkt komma iväg december/nyårsskiftet någon gång👍🏻
6 okt. 2017 16:35
Hej! Rebecka heter jag, 23 år gammal. Sitter i samma tankar som dig. Har precis blivit nyexad sjuksköterska och sugen på att åka till Oslo eller Stavanger typ nu på en gång haha. Hör gärna av dig till mig om du vill prata mer :)
6 okt. 2017 16:44
Citerat från Linnah:
När exakt hade du tänkt åka? 😊
Tänkte du också åka till Norge och jobba?😀