Indien hösten 2015

Av Klarap
16 apr. 2015 21:06
Visningar: 236
Hej!

Jag har ändrat mina planer och kommer att göra en längre resa i Indien i höst istället för en kortis i Juni. Kommer att vara kvar tills jag känner mig klar. Vill gärna ha sällskap, spelar ingen roll hur länge personen i fråga vill hänga på! :)

Kommer bli mycket fokus på yoga och meditation, men är även öppen för förslag. Hör av dig om du är intresserad så diskuterar vi vidare!

Mvh
Klara
Av Lukase
17 apr. 2015 01:18
Hej Klara!
Jag planerar att backpacka mig igenom Sydostasien med länder som Indonesien, Thailand, Vietnam, Kambodja, Nepal och Indien som resmål. Sen exakt hur rutten blir får man ju se såklart.
Jag kommer vilja uppleva mycket natur och äventyr, vandring, paddling, cykla osv. Förhoppningsvis som en del i resan och inte bara som ”dagsaktiviteter”.

Jag planerar att åka i början på september och vara borta 3 månader.

Hör gärna av dig om något låter intressant. I värsta fall kan man ju i alla fall bolla idéer! :)
25 apr. 2015 18:19
Hej Klara!

Jag håller på och smider lite resplaner till hösten, har bland annat titta lite på yogaresor men är öppen för förslag och Indien är absolut ett alternativ! Kommer nog inte kunna vara borta längre än tre veckor men det kanske kan vara intressant med sällskap ett tag?

Med vänlig hälsning Erika
Av Liink
26 apr. 2015 19:23
Hej!

Jag tycker att det låter intressant, hade också kunnat tänka mig en längre tid i Indien!
Jag har väldigt länge velat åka till ett ashram i Indien, för att lära mig mer meditation och yoga.
Är det något som du skulle vilja?

Du kan väl höra av dig i sådana fall. =)

Mvh Karin
24 maj 2015 20:00
Hej,

Jag vill åka till Mumbai i oktober för att göra en tre månader yoga kurs. Reser gärna lite innan och letar sällskap. När har du tänkt att åka?

Hör gärna av dig!

/Karin
27 maj 2015 19:40
Hej, I am going to Rishikesh to attend Yoga classes. I will be there in June and July. if interested let me know.
Av Linakej
12 juni 2015 16:04
Hej Karin och ni andra som vill till Indien! Även jag kommer att åka till Indien i höst, troligen oktober och vara iväg en månad. Jag har inte bokat något ännu men vill kolla om någon vill hänga på? Mitt fokus ligger också på yoga och meditation men bangar sällan på andra upplevelse också.

Kram Lina
Av Emak
21 juni 2015 19:56
Hej klara! Det låter som den resa jag länge velat göra. Jag har just nu all tid i världen och har fått ihop pengar för att åka. Vill meditera, upptäcka landet och yoga i massor. Vore jättetrevligt med sällskap under resans gång :)
27 juni 2015 11:15
Citerat från Linakej:
Hej Karin och ni andra som vill till Indien! Även jag kommer att åka till Indien i höst, troligen oktober och vara iväg en månad. Jag har inte bokat något ännu men vill kolla om någon vill hänga på? Mitt fokus ligger också på yoga och meditation men bangar sällan på andra upplevelse också.

Kram Lina
Hello Linakej, I am currently in India...not so hot, its raining all the time...going to visit Yoga centre in the Himalaya. Let me know if you want to know more about the place. If interested I can join you in october.

you can share your contact email and I will send pictures from here....