Hotell Langkawi

Av Macho
23 okt. 2010 07:44
Visningar: 1219
Hej.
Jag undrar om någon har bott på Bella vista hotel Langkawi.

MVH Macho
Av Stoffer
17 nov. 2010 09:32
Hej Macho instalera Google Earth och sök på Bella vista,jag gjorde det och det ser inte ut som det är någon strand alls och ligger nog lite off.
Men ja kan ha fel=)
Mvh Christoffer
Av Macho
17 nov. 2010 12:44
Hej.
Tack för era svar.
Det lutar år beach garden resort.

Macho
Av Suss58
6 apr. 2012 10:07
Har följt era förslag på boende på Langkawi för 2013 - de två -tre mest rekommenderade boendena ser jag är redan fullbokade för febr 2013, dessutom har de ett något högre prisläge. Hittade till slut boende på Favehotel Cenang Beach, bra pris o hyggligt nära strand, ser det ut som. Oj, vilken god tid man får vara ute i !!
Av Bengtar
6 apr. 2012 12:14
Titta på samlingssajten WEGO.
10 maj 2014 09:23
Finns det gym i någon av dessa rekomenderade hotell?
Av Sierra
10 maj 2014 09:44
Beach Garden Resort togs med våld över att ett gäng 4 april 2013 och heter numera Tok Bidin Beach Motel och är inte lika trevligt och vänligt som tidigare. Jag var där och kollade nyligen och de har taggtråd på vissa platser runt stället. Det pågår en process i domstol om övertagandet och förhoppningsvis återgår det till Beach Garden.

Läs vad NewStraitsTimes skrev om detta:
http://www.nst.com.my/nation/general/villagers-take-over-resort-evict-guests-and-staff-1.256495

Sunset Resort som Mpc nämner ovan är ett mycket trevligt mindre familjärt boende som jag kan rekommendera. Vi bodde där två nätter i jan/feb i år.
Av Suss58
15 maj 2014 09:22
Hade frågor om hotell på Langkawi 2012, och vi hamnade på Favehotel Cenang Beach.
Läs mitt omdöme på Tripadvisor.... För jäkla dåligt!! (Suss58)
Av Sierra
15 maj 2014 09:28
Sunset Resort som jag nämner ovan genomför nu ägarbyte och tar inte emot bokningar.
Av Sierra
15 maj 2014 15:56
Domstolen har nu bestämt att de som övertog Beach Garden Resort med "våld" får stanna och fortsätta som Tok Bidin Beach Motel. De 30 personer som arbetade på Beach Garden är nu arbetslösa och har väldigt svårt att få hämta sina ägodelar, datorer mm. Jag hoppas att ingen kommer att boka boende på Tok Bidin. Sådana händelser som detta lägger tyvärr ett befogat frågetecken på hela turistnäringen på Langkawi som normalt är ett fint turistmål.