Häng med på livets resa till hösten!!🌏

23 mars 2019 19:50
Visningar: 181
Tja!
Jag längtar efter att ge mig ut på en riktig äventyrsresa. Vill besöka så många länder som möjligt och tänker mig vara borta ett tag, ett halvår till 1 år. Absolut inget som är spikat mer än att jag vill till Asien och Australien.
Festa nätterna långa, upptäcka nya platser, massa adrenalinaktiviteter, lära sig surfa, feta festivaler är några av mina förhoppningar om denna resa! 🙆🏼‍♀️🤙🏼 Ta ströjobb nånstans längs med vägen.

Tänker mig åka iväg till hösten, efter sommaren.
Själv skulle jag beskriva mig som en spontan människa som har nära till skratt😋
Vore skitkul om de är någon som är sugen eller om vi blir ett härligt gäng, så tveka inte höra av er här!!
24 mars 2019 19:53
Halloj! Har också lagt upp ett inlägg om att jag vill dra ut och resa mot hösten, jag har planer på att dra mot Asien hade varit supert med sällskap!
Av Beata19
27 mars 2019 00:18
Hej!
Är också otroligt taggad på att dra iväg på en äventyrsresa med allt vad det innebär. Vi kanske kan höras? Hade varit roligt med sällskap🏝☀️
27 mars 2019 23:55
Hej tjejer! Har pratat med två andra tjejer här på forumet som också är taggad på en sånhär resa som ni alla pratar om. Skriv till mig på instagram: melindaterese så kanske vi kan bli ett gäng farandes till asien i höst :D