HĂ€ng med oss till Asien! 😃

24 aug. 2017 20:39
Visningar: 257
Helluu!

Vi Ă€r nĂ„gra tjejer (antalet Ă€nnu lite osĂ€kert) i Ă„lder 24 -+ . Vi planerar att göra en oförglömlig och helt fantastisk resa till Asien runt början pĂ„ nĂ€sta Ă„r som innehĂ„ller allt frĂ„n att uppleva hĂ€ftig natur, dyka, surfa, besöka smĂ„ byar och lokalbefolkningen och sjĂ€lvklart lite skönt hĂ€ng pĂ„ stranden och nĂ„gon festkvĂ€ll! Vi tĂ€nker oss cirka 2 mĂ„n. För att jĂ€mna ut könsfördelningen lite tycker vi det vore kul men nĂ„gra sköna och lĂ€ttsamma killar i gĂ€nget ocksĂ„! KĂ€nner du dig trĂ€ffad sĂ„ hör av dig sĂ„ vi kan pratas vidare 😀
Ha de!
25 aug. 2017 12:19
Hej! LĂ„ter som en sjukt rolig resa. Är tanken att ni ska backpacka eller hur tar ni er runt? Har ni nĂ„gon plan för vilka lĂ€nder ni vill besöka? :)
25 aug. 2017 13:21
Hej! Jag Àr ocksÄ sugen! Jag Àr 22 Är och pluggar i Lund men planerar att ta ett studieuppehÄll till vÄren (skriver sista tentan mitten pÄ januari) men dÀrefter planerar jag att ta mitt pick och pack och ge mig ivÀg pÄ en just oförglömlig resa. Vill upptÀcka och se sÄ mycket som möjligt!
26 aug. 2017 09:15
Citerat frÄn Marcusberg:
Hej! LĂ„ter som en sjukt rolig resa. Är tanken att ni ska backpacka eller hur tar ni er runt? Har ni nĂ„gon plan för vilka lĂ€nder ni vill besöka? :)
Hej! Ja tanken Ă€r att vi ska backpacka och lĂ€nder har vi inte riktigt bestĂ€mt Ă€nnu men jag hade velat Thailand, Kambodja, Vietnam och Bali men kan vara flexibel med det 😊 Har du fb kan vi prata vidare dĂ€r :)
26 aug. 2017 09:17
Citerat frÄn Evelinakarlssonn:
Hej! Jag Àr ocksÄ sugen! Jag Àr 22 Är och pluggar i Lund men planerar att ta ett studieuppehÄll till vÄren (skriver sista tentan mitten pÄ januari) men dÀrefter planerar jag att ta mitt pick och pack och ge mig ivÀg pÄ en just oförglömlig resa. Vill upptÀcka och se sÄ mycket som möjligt!
Hej! Ja vad kul! 😀 Har du fb? För dĂ„ kan vi prata vidare dĂ€r 🙂
26 aug. 2017 13:01
Citerat frÄn Nellsan_:
Citerat frÄn Evelinakarlssonn:
Hej! Jag Àr ocksÄ sugen! Jag Àr 22 Är och pluggar i Lund men planerar att ta ett studieuppehÄll till vÄren (skriver sista tentan mitten pÄ januari) men dÀrefter planerar jag att ta mitt pick och pack och ge mig ivÀg pÄ en just oförglömlig resa. Vill upptÀcka och se sÄ mycket som möjligt!
Hej! Ja vad kul! 😀 Har du fb? För dĂ„ kan vi prata vidare dĂ€r 🙂
Ja! Evelina Karlsson heter jag (sök pÄ Lund ocksÄ sÄ bör jag komma upp med en grönblÄ balklÀnning!).
26 aug. 2017 13:50
Citerat frÄn Nellsan_:
Citerat frÄn Marcusberg:
Hej! LĂ„ter som en sjukt rolig resa. Är tanken att ni ska backpacka eller hur tar ni er runt? Har ni nĂ„gon plan för vilka lĂ€nder ni vill besöka? :)
Hej! Ja tanken Ă€r att vi ska backpacka och lĂ€nder har vi inte riktigt bestĂ€mt Ă€nnu men jag hade velat Thailand, Kambodja, Vietnam och Bali men kan vara flexibel med det 😊 Har du fb kan vi prata vidare dĂ€r :)
LĂ„ter bra :)
https://www.facebook.com/marcus.berg.3760 hÀr Àr min fb :)
Medlemmen har tagit bort svaret
29 aug. 2017 14:45
Hej! Jag har inte bestÀmt mig helt Ànnu men vill iallafall till Thailand, Kambodja och Vietnam:) Precis, uppleva mycket vill jag ocksÄ göra! :D
Medlemmen har tagit bort svaret
29 aug. 2017 21:34
Citerat frÄn Watts:
Hejsan,
TÀnkte ocksÄ Äka pÄ en backpackingresa genom asien runt januari februari nÀsta Är.
Möter gÀrna upp er under resans gÄng om det passar.
Kommer mestadels befinna mig i indien, tibet och nepal men ska Àven Äka till nÄgra andra lÀnder som jag Ànnu ej bestÀmt Ànnu.
Hej! Vad kul! Det kan du absolut göra! :)