Flyga ner till Buenos Aires och jobba sig uppåt!

21 mars 2017 11:12
Visningar: 122
Känns som jag har planerat en resa till Sydamerika i flera år men alltid är det något som kommer i vägen. Nu jäklar ska jag ta tag i detta! Jag tänkte sätta mig på ett plan till Buenos Aires den 1/8 och sedan jobba mig uppåt mot Rio, Havanna och kanske Panama. Restiden är 1 månad så jag måste begränsa mig lite.
Jag vill leva livet bara. Känna mig fri och flyga dit jag vill, som en fågel :) Upptäcka huvudstäderna, träffa människor från hela världen och njuta. Pratar flytande spanska.

Vill du hänga på? Hör gärna av dig här eller på min mail (Logga in för att se e-postadress) så kan vi prata mer :)
21 mars 2017 12:24
Jag flyger till BA nu den 27/3, men kommer inte att lämna Argentina. 1 månad och du vill hinna med Argentina, Brasilien och Kuba år inte i närheten av tillräckligt.
21 mars 2017 14:02
Citerat från Jonte_utan_q:
Jag flyger till BA nu den 27/3, men kommer inte att lämna Argentina. 1 månad och du vill hinna med Argentina, Brasilien och Kuba år inte i närheten av tillräckligt.
Hej! Okej, hur länge blir du kvar?
Jag har bara 1 månad på mig så jag tänkte rikta in mig på några städer bara. Inte hela länderna.
26 mars 2017 22:42
Ursäkta sent svar, jag trodde att man fick notiser vid svar mentydligen inte. Jag blir kvar tills början av maj, åker som sagt imorgon. Även om du bara tänker fokusera på några städer är en månad väldigt lite tid, det tror jag att du kommer att märka.