FJÄLLVANDRING SNARAST

28 juni 2017 21:07
Visningar: 81
Hej Jag heter Fredrik jag är 25 år från Norrköping.

Jag är en jätte snäll och trevlig man som är mycket omtänksam mot min omgivning.

Jag är sugen på att åka upp i fjällen någon vecka eller två och vandra så mycket man vill och känner för och även bara njuta av all härliga natur som finns i fjällen.

kanske även att man passar på och fiska vid nån älv eller liten sjö om man hittar en.

Men jag tänker mig så här att man åker upp till ett överenskommet fjäll i Sverige med medtagen mat och tält och så vandrar man lugnt omkring och stannar och tar pauser när man känner för det och troligen så hittar man många fina ställen man vill stanna på och kanske vara där i nån dag eller två och bara njuta av allt fint runt om kring. Men poängen men vandringen i fjällen är att man ska komma i från allt liv där hemma och varva ner och njuta av den fina naturen där och bara göra vad man vill, gå precis så mycket man vill stanna där man vill bara göra vad man känner för och må bra. Jag har vandrat i fjällen två gånger tidigare när jag var 15-16 år och har en del erfarenhet av att vara i naturen.

Jag är en ärlig och pålitlig man som bryr mig mycket om hur andra har det

jag är även påhittig och hittar oftast lösningar i allt, men framförallt jag är en riktigt överlevare som vet hur man överlever i naturen och bara älskar allt med natur.

Känner du också att det vore roligt och skönt med att göra en Fjällvandring så tveka inte att höra av dig till mig, Tjej som kille spelar ingen roll både könen går lika bra, vilken ålder du är i gör inget heller men det vore roligt med nån i min ålder men absolut inget måste.

jag är helt seriös med det här och vi kommer att prata och bekanta oss och bestämma ihop hur vi vill göra fjällvandringen så vi båda är överens och trygga med varandra och resan.

Vid intresse och för mer information vänligen kontakta mig helst på min

e-post för snabbast kontakt : (Logga in för att se e-postadress)

Med varma hälsningar Fredrik =)