Fira 50 årsdag på koh tao

17 jan. 2016 18:43
Visningar: 70
Hej vi ska åka 6 personer för att fira min mans 50 årsdag nu i februari och vi har hyrt ett hus på Koh tao och skulle nu vilja ha lite förslag på vad vi kan göra på hans 50 årsdag? jag har tänkt att vi ska hyra en båt för en dagsutflykt, finns det sådant på koh tao? Jag skulle även vilja ha hjälp av någon som är på koh tao för att få fatt på någon som kan komma till vårt hus den kvällen som han fyller för att tillaga en thailändsk festmåltid till oss 6 på kvällen, finns det någon som har andra tips och idéer på grejer att hitta på för att fira hans stora dag.

Tacksam för seriösa förslag vi ser verkligen fram emot att få komma till Koh tao!
18 jan. 2016 09:56
Citerat från Thailand2016:
Hej vi ska åka 6 personer för att fira min mans 50 årsdag nu i februari och vi har hyrt ett hus på Koh tao och skulle nu vilja ha lite förslag på vad vi kan göra på hans 50 årsdag? jag har tänkt att vi ska hyra en båt för en dagsutflykt, finns det sådant på koh tao? Jag skulle även vilja ha hjälp av någon som är på koh tao för att få fatt på någon som kan komma till vårt hus den kvällen som han fyller för att tillaga en thailändsk festmåltid till oss 6 på kvällen, finns det någon som har andra tips och idéer på grejer att hitta på för att fira hans stora dag.

Tacksam för seriösa förslag vi ser verkligen fram emot att få komma till Koh tao!
Boka bord på öns bästa restaurang. vilken det är är ju upp till var och en att bedöma.
Men någon av dessa är väl att föreslå:
The Gallery Restaurant , ligger tvåa på topplistan av alla restauranger på ön och trea ligger Barracuda Restaurant & Bar . Den som ligger rankad etta känner jag dock ej till. Men Barracuda är mer prisvärd än The Gallery som är dyr.
Man kan alltid gå ner till stranden och hyra en båt med chaufför. Då kan ni åka ifrån Sairee Beach till Nang Yuan först och gå i land där 1-2 timma. Sedan bli upphämtade av honom igen och åka vidare norrut till Mango Bay och stanna där och snorkla eller ta en bit mat . Sedan åka runt ön till östra sida och kanske stanna i Hin Wong Bay , där är vackert med stenbumlingar längs ner kusten. Sedan fortsätta ner till Shark Bay och stanna där på den stranden som är otroligt fin och unik.
Sedan fortsätta runt ön och tillbaka till startpunkten.