Fillipinerna

5 mars 2019 20:39
Visningar: 301
Hej! Är en 21-årig tjej från Karlstad som är sugen på att utforska Filippinerna runt mitten av maj, innan jag börjar plugga. Tänkte att 1-2 månader kunde vara en bra tid men är öppen för förslag.

Eftersom mina kompisar inte har planer på att resa så kanske det finns någon annan som är sugen på samma resa? 🌴✨😊
20 mars 2019 23:38
Hej!

Är också jättesugen på Filippinerna! 😍

Jag är en snart 22-årig tjej från Skövde och jag kommer att backpacka i Asien nu i vår/sommar. Jag åker den 14 april och kommer resa med lite olika kompisar de första 5-6 veckorna. Men från runt den 20 maj kommer jag att vara helt själv på min resa. Har tänkt på att åka till Filippinerna då men har varit lite tveksam eftersom jag inte har haft någon att åka dit med! Så vore kul om vi kanske kunde få ihop något?

Tänker egentligen att runt 3 veckor är lagom, och att jag sen fortsätter vidare till andra länder. Du har inga planer på att resa till några andra länder? Om du ändå tänker resa i 1-2 månader tänker jag 😍🌴
Av Emmaaab
29 mars 2019 16:35
Hej! Jag är supersugen på Filippinerna, säsongsjobbar i Norge fram tills sista april.. Så mitten av maj skulle passa mig så himla bra! Hör gärna av dig här eller på Facebook - > Emma Böhm :D