Filipinerna 15 Mars

29 jan. 2017 14:12
Visningar: 177
Ska ner till Bangkok i jobb den 13/3 och stannar i 3 dagar..
Tänker därav kombinera nytta med nöje och ta en semester (2-3 veckor) där jag då planerar att ta mig runt öarna i Filipinerna!

Tänker att jag ska göra detta själv men alltid kul att ha en plan och eventuellt något nytt sällskap som kan göra tillvaron extra rolig!

Någon som har några planer under dessa datum och kanske redan en plan men saknar resesällskap?
Vill se mycket natur, fina stränder, dyka och låta min drönare visa öarna från en annan vinkel!

Skriv gärna om det är något som kan låta lockande :)
Medlemmen har tagit bort svaret
7 mars 2017 23:38
Hej!

Har nu bokat min reserutt "lite" mer..

Kommer att vara i Cebu 17/3 och därefter 18/3 ta mig mot Malapascua för att stanna 2-3 dagar.
Fundear sedan att ta mig vidare mot Dumaugete och Apo Island för att avsluta i Kawasan innan 24/3 då jag flyger Cebu -> El nido.

El Nido 24/3 för stanna över 1-3 nätter och sedan mot Coron.

Flyger sedan 31/3 El Nido -> Manilla, stannar 1 natt för att sedan flyga Bangkok - Köpenhamn!

Någon som har liknande planer/tider så adda på Facebook så kan vi mötas upp!
@Victor Witt.

Flyget Cebu -> El Nido är väl egentligen det enda som är hugget i sten medans resterande är flexibelt.

Trevliga resor!!
Av Oscaarr
13 mars 2017 09:36
Tjena sitter på föygplatsen i Manila och åker till elnido om några timmar kommer nog stanna där några dagar framöver om de låter lockande mvh