Februari-Mars 15

28 nov. 2014 23:02
Visningar: 329
Hej!
Kommer åka till Melbourne i början på feburari och sedan åka kusten upp så långt jag hinner på 2 månader. Någon som har liknande planer? :)

adda fb isf. https://www.facebook.com/stephanie.blommartensson
1 dec. 2014 13:47
Jag planerar att åka i början på februari, helst så tidigt som möjligt i februari. La till dig på fb precis!
3 dec. 2014 15:05
Hej!

Jag bor i Melb nu och slutar mitt jobb den 15 mars. Jag ska därefter resa östkusten upp under två månader, låter som liknande planer!

Hör gärna av dig om du vill veta mer på fb (Rebecca Calderon),
Skulle vara jättekul att höra dina planer och mål om resan :)
kram
15 dec. 2014 23:34
Hej!

Jag planerar också att dra till Australien i början av februari och stanna ungefär en månad. Vill gärna åka längs kusten och uppleva allt som kommer längs vägen, stanna för sol & bad, prova på skojiga saker och bara njuta! Har du kommit längre i planeringen? :)

(Finns på fb, Sara Kihlberg)
Av Eriknym
16 dec. 2014 02:53
Hej allihopa!!
Jag är en kille på 20 år som kommer landa i Sydney 18 februari. Min plan är att resa längs östkusten mot Cairns. Längs vägen vill jag sola, bada, upptäcka landet samt göra de klassiska utflyktsmålen! Kommer stanna i Australien i 7 veckor

Är det någon fler som har liknande resplan så hör av er! Erik Nymo på Facebook

Ha det fint alla
Av Aliiina
18 dec. 2014 18:00
Hej!

Även jag har liknande planer på att vara i Australien under februari månad med fäste Melbourne-området. Jag har som mål att resa längs kusten, vore kul att etablera kontakt med dig och andra likasinnade :) Jag har ännu inte bokat biljetter men har som mål att resa hemifrån Stockholm under slutet av januari!
Jag är ny här på forumet, vore kul om man kunde arrangera nån form av meet-up med trevliga svenskar på plats!

Hälsningar
Alina