Eurotripp, i början av juli, häng med !

17 juni 2012 14:53
Visningar: 117
Hej !
Snart bär det av ut i europa med husbussen.
Vi är 2 tjejer och 1 kille, finns en plats kvar. Helst vill vi ha med en kille till för dynamikens skull, men är du en go och glad tjej så går de givetvis också bra =)

Vi har idag suttit och planerat lite, dock inte i detalj för vi vill ta de lite som de kommer.

men här är en preleminär rutt är:

Berlin - Prag- wien - budapest - serbien - montenegro - kroatien - slovenien - venedig - rom - monaco - barcelona - Franska rivieran - belgien - amsterdam - hamburg

Vi kommer att vara iväg minst fyra veckor, så vi är tillbaka i mitten av augusti ungefär + - ngn vecka =)

Målet med rsan är att ha kul, träffa nya människor, nya upplevelser, festa osv.

Somsagt har vi en plats kvar och hoppas på att få med ngn rolig fillur :P Hör av er !
18 juni 2012 22:19
Hejsan!
Låter som en riktigt spännande resa som ni har framför er. Hade vart sköj med en eurotripp med ett trevligt å glatt gäng :)

Vem är då jag?

Jag skulle vilja se mig som en go å glad götebörjare med glimten i ögat med det där lilla extra ;) Nä fan nu låter det som en dejtingsida! Skämt å sido :)

Jag skall efter midsommar till OKG för jobb men åter vecka 28. Jag behöver veta exakt datum ni tänkt åka för att ha möjlighet med lite ledighet. Dock behöver jag vara tillbaka sensat den 12 Aug då ett stort projekt drar igång.

Du/Ni når mig som bäst på min mobil (0709-282892) då jag reser mycket i mitt yrke. Hör av er om det finns plats kvar samt att ni vill ha med en göteborgare ;)
18 juni 2012 22:20
Glömde såklart mitt namn! Martin Starke var namnet :) ha det gött