En fjärde reskompis sökes till Australien 2020!!

2 dec. 2019 22:05
Visningar: 253
Hej!! Vi är tre tjejer som planerar att åka till Australien i februari. Vi var 4 tjejer från början som hittade varandra på liknande grupper som denna men då en har fått förhinder letar vi nu efter en fjärde person som vill hänga med! Vi har inga helt bestämda planer utan tar det lite som det kommer men tanken är att först åka till Sydney, hyra lägenhet och stanna där i ungefär en månad för att sedan ta oss vidare mot Gold coast, eventuellt att vi stannar ett tag nånstans däremellan. I Gold coast tänkte vi också hyra lägenhet och stanna ungefär i en månad för att sen åka hem. Annars vill vi bara uppleva så mycket som möjligt och hitta på mycket saker om dagarna och festa ibland.
Hör av dig om du är intresserad så kan vi berätta mer osv! 🥰

Våra instagrams: @moaelsajosefina @rosenrebecca @feliciaaolssonn
5 dec. 2019 19:29 (redigerad)
Heej! Är en tjej på 19 år som just nu som verkligen vill ut och resa igen! Har så länge funderat på att åka till Australien, så skulle jättegärna hänga med er om möjligheten fortfarande finns! Dma gärna ursulaackren på ig isåfall😄
11 dec. 2019 18:42
Hej! Jag är också jätte intresserad! Mitt vikariat tar slut 31/1 och efter det vill jag iväg på ett äventyr! Hör gärna av er på min instagram om ni vill ta med mig ☺️
dinahbygden på insta👏