Cypern / Ayia Napa

Av Tempore
10 mars 2009 23:41
Visningar: 1844
Hejsan,

Vi är ett gäng på 20-24år som funderar på att åka till Cypern / Ayia Napa. Jag känner till Ayia Napa och vet att det är ett partyställe, men finns det mer än party där? Jag åker med min flickvän bland annat och jag har inte lust att betala X antal tusen för att enbart festa :)

Så ifall vi beger oss dit, vad kan man mer göra? När vi åkte till Rhodos fick jag höra att det var mkt party där men det fanns ju mkt annat att göra där också, hoppas det är samma här.

Vi hade tänkt åka runt 21 augusti, är det fortfarande mkt folk där då? Jag antar att vädret fortfarande är bra!

Tack på förhand,

Mvh: Jonas
11 mars 2009 01:03
Tjena,

Var ju något år sedan jag var där, men det ska finnas rätt så mkt du kan göra. Sola o bada, då det finns riktigt fina stränder där.
Något som vi gjorde var att vi tog en buss upp till Nicosia och sedan gick vi över gränsen till Turkiska sidan. Sedan tog vi en taxi och åkte till Famagusta och kikade..Väldigt intressant, Det är någont man ska göra tycker jag om man åker till cypern. http://www.inhostage.com/html.html kolla på den länken.

Hoppas att ni blir bestämmer ar för att åka till cypern , ni kommer inte att ångra er. Själv har jag vart där tre gånger

/Marcus
Av Homeros
11 mars 2009 12:19
Visst ser du, det kryllar av strippklubbar!! Min personliga favorit var Moulin rouge strax mitt emot hotell Kalypso.. Kostade då 150kr att komma in..En valfri drink eller öl ingår och en lapdance!! Halleluja!! Sen efter det kostade allt 1 pund i baren..Bra bra..
Mycket nöje!!!
Av Tempore
12 mars 2009 17:44
Jag tackar för makkan85s förslag. Är det något annan som har förslag är ni välkomna att skriva :)