Borttagning av trådar

Av Reseguiden - Medlemssupport
1 aug. 2013 10:35
Visningar: 292
Hej alla!

Vi har nu tagit bort tråden som hette "Borttagande av trådar utan information till de som skrivit samt anledning." då den inte hör hemma här. Om det är något du tycker är fel eller om någon annan medlem gör något du tycker är felaktigt ber vi dig att vända dig direkt till oss.

Det har varit en del tråkigheter här i forumet på sistone vilket vi tycker är jättetråkigt. Vi jobbar för fullt med att reda ut allt och gå till grunden med problemet som uppstått. Vi ska titta över alla regler och möjligtvis komplettera. Under tiden ber vi er att använda detta forum till vad det är till för, diskutera och tipsa om resor.

Välkommen att kontakta oss direkt om det är något du tycker är fel.

Stort tack på förhand!

/Reseguidens Medlemssupport
2 aug. 2013 13:47
Med en öppen dialog och diskussion mellan medlemmar och ett forums admin på konstruktiv och bra nivå är bara positivt för forumets framtid anser jag. Hoppas den gamla tråden leder till ett bättre klimat på reseguiden.se.

Mvh Daniel
12 aug. 2013 19:09
Jag undrar varför mitt inlägg är borttagen utan att få något meddelande i tråden uppdaterade riktlinjer för diskussionsforumet, jag anser inte att jag har gjort något fel och inte angivet någon person
hoppas på svar