Boende i Bangkok nara shopping!

27 okt. 2007 09:37
Visningar: 358
hej vi sticker till bangkok om ett par dar och vill ha bra tips pa boende nara mbk
eller annat bra shoppingstalle!
Av Mape
27 okt. 2007 10:27
Hej!
Du har Pathumvan Princes det ligger i samma byggnad som MBK ,men det är lite dyrare.
I Pratunam,där den stora marknaden finns+ varuhus gångavstånd till MBK har du First hotel ett mycket bra
och prisvärt hotell god frukost,2st swimmingpool där ligger även Baysoke hotel m.m. Gå in på www.bangkok.nu
Jag har bokat First hotel nu har bott där tidigare,att rekommendera,vi kanske ses jag åker snart med!!
27 okt. 2007 15:44
Asia hotell ligger endast 10 minuter s promenad från MBK. Det ligger vid skytrainstationen Ratchathewi och därifrån finns det en direktingång till hotellet. Nyrenoverade rum, 2 pooler och hyggliga priser. Jag har bott där 5 gånger och i februari blir det min sjätte.
Av Joh111
27 okt. 2007 18:47
Hej, vi har bott 2 år på raken på Indra Regent. Jättebra hotell, pool, frukost och toppenläge.

//Joh
27 okt. 2007 19:05
En sak ni inte borde missa är Night Market i Lumpini Park. Mycket mer avsterssat än det överhajpade Patpong Market. Tror att det är på lördagar-söndagar i Lumpini park.