Backpacka till Asien i höst 2019

4 jan. 2019 16:47
Visningar: 177
Hej!
Caroline heter jag och vill ut och resa i slutet på september i ca 3 månader (är dock flexibel med tiden). Hade helst velat uppleva Bali, Sri Lanka, Malaysia, Thailand etc. Detta blir min första längre resa :)
Hade varit superkul om någon annan har samma plan och skulle vilja planera/ snacka ideér/ börja resan tillsammans eller liknande.
Kram!
16 jan. 2019 21:43
Hej!
Hade också tänkt åka iväg till Asien i höst! Vore kul att planera nåt tillsammans😄
19 jan. 2019 13:37
Hej!
Jag funderar också på att ge mig iväg till Asien i höst. Länder jag e sugen på är; Indien (New Delhi), Vietnam, Thailand, Malaysia, Bali och Filippinerna - men är öppen för förslag!

Pma gärna om resan blir aktuell. :)
Av Yassse
21 jan. 2019 22:20
Hejsan! Jag är också på samma bana och funderar på att åka till hösten ca 2-3 månader. Är för allting och kan tänka mig att åka till Asien, Australien, NZ osv. Är öppen för förslag och ni kan pma mig på mitt insta. IamYasminNuur
31 jan. 2019 11:35
Jag är i Australien nu efter några veckor i Filippinerna och efter att ha kollat runt vill jag jättegärna till Fiji/Papa nya Guinea/Indonesien -krokarna nånstans nästa gång :) problemet är att hitta sällskap för långresor :)
Hannasallmen på Instagram om du vill höra av dig :)