Backpacka runt Asien! - 2013

21 sep. 2012 19:17
Visningar: 519
Hej!
Jag heter Alexandra och jag är jättesugen på att resa runt i Asien några månader (ca. 12-16 veckor på ett ungefär) och känner att jag inte har någon runt om mig med samma intressen och delade önskan på resmål.

Är det någon som är intresserad av att åka 2013 under våren-sommaren till olika länder och som vill ha någon att resa med så vore det kul att se ifall vi passar ihop! :)
Vilka länder och så går ju att bestämma sen. Har ett hum om vilka länder jag skulle vilja se

Jag har precis tagit studenten och bor i Lund. Älskar att resa över allt annat och utforska nya kulturer och länder. Är väldigt social och pratglad, lättanpassad till nya personer och omständigheter och har rest mycket sedan innan. Testar detta nu för att se vad och vem man kan hitta här! Man måste testa för att veta hur bra det kan bli.

Peace! :)
Av Tess91
22 sep. 2012 08:46
Hej!
Jag åker till Thailand i december och ska arbeta som volontär på ett barnhem till slutet av mars, efter det skulle jag gärna resa runt lite och se asien :)
30 sep. 2012 19:53
Det låter helt fantastiskt!
Jag har inte allt planerat än resemässigt men jag är intresserad av att åka och börja med Indien och sedan fortsätta till Thailand och resa vidare därifrån. Är vi där samtidigt vore det skoj att resa runt någonstans :)
Av Tess91
1 okt. 2012 17:47
Ja, vi kan ju hålla kontakten lite då i början på nästa år för att se om vi har vägarna förbi varann :)
4 okt. 2012 20:24
Hej Alexandra!

Asien har länge varit min dröm, hade en respartner som nu dragit sig ur. Har planer på att åka iväg feb 2013, börja i indien, sedan åka vidare till thailand, vietnam, singapore, malaysia, bali och avsluta med filippinerna. Har en budget på 50.000 kr, och pengarna får styra antalet månader jag är borta. Låter detta intressant??

Ha de gött!
15 okt. 2012 20:50
Hej Alexandra ! Jag är med sugen på att åka iväg och se vad världen har att erbjuda. Så varför inte börja i Asien?
Jag har med precis tagit studenten och jobbar nu för att tjäna pengar till att resa. Så till våren-sommaren hade varit precis lagom !
Hejs !
1 nov. 2012 17:49
Hej!!
Jag tänkte samma sak att sticka till Asien i vår och vara bort 3-4 mån. jag har också samma problem mina polare vill inte åka antigen så jobbar dom eller pluggar. Så jag tänkte försöka hitta nån som är lika sugen som jag på att åka. Jag är väldigt flexibel när det gäller resa bara slippa tråkiga Sverige ett tag.

Jag är väldigt öppen och social människa jag är också Lundbo vilken skola gick du på i Lund?