Backpacka i ca två månader!

Av Cubus
2 mars 2017 19:48 (redigerad)
Visningar: 132
Hej! Vill gärna passa på att göra en längre resa nu innan sommaren och har funderat rätt mycket på Thailand, Vietnam, Kambodja och Indonesien men självklart kan detta ändras! Någon som ska dit med några eller som mig, inte har någon att åka med eftersom alla man känner antingen pluggar eller jobbar? :) Kan som tidigast åka iväg i mitten av mars och vara borta tills slutet av maj.

Är 20 år, intresserad av allt som har med äventyr att göra som bungyjump, surfa, gå i djungel, klättra på konstiga ställen och hitta gömda paradis! Festa är absolut kul men för min del föredrar jag att lägga pengar och tid på äventyr än fest men självklart är det inte uteslutet, kan absolut anpassa både resmål och vad man gör så att alla som ska med blir nöjda!
Medlemmen har tagit bort svaret
6 mars 2017 21:57
Hej!
Det är precis det du skrev som jag också vill göra! Vill lära mig surfa, fara o dyka och upptäcka länderna!
Är i Barcelona fram till nästa helg men efter det är schemat tomt fram till juni.
Har du varit i asien förut? :)
/Ronja Johansson
Av Hasanb
6 mars 2017 22:21
Citerat från Ronjalaura:
Hej!
Det är precis det du skrev som jag också vill göra! Vill lära mig surfa, fara o dyka och upptäcka länderna!
Är i Barcelona fram till nästa helg men efter det är schemat tomt fram till juni.
Har du varit i asien förut? :)
/Ronja Johansson
Hej!

Min semester börjar nu på fredag.
Har fortfarande inte bestämt mig vart jag ska, klart blir det asien iallafall.
typ hong kong, tokyo, bangkok, är öppen för förslag :))