Backpacka en långresa i Asien med mig?

8 juli 2019 11:16
Visningar: 324
Hej!
Jag heter Clara och är 20 år gammal. Skulle backpackat i Asien vintern 18/19 men fick tyvärr reda på att jag hade diabetes typ1 en vecka innan flyget till första destinationen skulle gå, så jag fick ställa in min resa och fortsätta hålla vid drömmen om en kommande. Så nu står jag här, med en diabetes redo för att åka och göra min livsresa med start under hösten 2019. Jag håller mig kvar vid liknande planer som vid den förra planerade resan, att resa Asien upp med start i Australien. Sedan tar man dem länder man vill besöka på vägen upp till Thailand för att möjligen avsluta resan där ca 4 mån senare. Jag har inte satt någon tid på hur länge jag vill vara borta utan tänker att när man känner att det är dags att åka hem, då gör man det. Jag ser det här som en enorm erfarenhet och ett minne för livet, en resa blandad av upptäckande, sol, bad och god mat. Bara ha det underbart helt enkelt!

Så nu över till själva meningen med inlägget, att hitta någon att dela detta äventyr med. Skulle det vara av intresse att dela denna resa med mig så är det bara att skicka iväg ett meddelande så kan vi tillsammans bolla ideer och planera vår resa! Drömmen hade ju varit att skapa en livslång vänskap med den man reser med!
9 juli 2019 17:12
Låter som en liknande resa jag vill göra! Dma mig gärna på instagram @malinforsbeerg 🌤🏄🏼‍♀️🌏
13 juli 2019 21:18
Hej Clara! Låter as kul, jag letar också efter en resekompis. Pm:a mig vettja☀️❤️
28 juli 2019 22:28
Citerat från Malinforsberg1:
Låter som en liknande resa jag vill göra! Dma mig gärna på instagram @malinforsbeerg 🌤🏄🏼‍♀️🌏
Jag har skickat till dig på Instagram 😊
7 aug. 2019 15:12
Hej Clara! Har även jag drömt om att göra denna resa ett tag. Vore super kul att ha någon/några att göra resan med!! Pm:a mig gärna 😊💗