Backpacka Australien & Nya zeeland 2014

4 aug. 2013 20:03
Visningar: 313
Hej Alexander från Halmstad här! Är en kille på 23 år som bor i Halmstad. Börjat tröttna på att endast jobba och ha 5 veckor semester per år. Är sugen på att dra ut på en lite längre resa med Australien och Nya zeeland som mål. Kan även tänka mig åka inom Asien påvägen hem till sverige igen.

Har inget planerat ang resan men hade velat åka i feb/mars 2014 och 3 månader framåt. Någon som är sugen?

Som person är jag väldigt omtänksam, lugn, positiv, skön och rolig kille. Söker någon eller några som också är sugna på en liknanade resa.

Hör av er :)
Av Hannnah
6 aug. 2013 23:27
Hej ! Jag är också från Halmstad och är så sugen på att åka till Australien. Hade tänkt att åka i jan/feb och stanna så länge det behövs så man hinner med så mkt som möjligt :) om vi ändå är i samma stad vrf inte träffas och se om vi kan planera nåt ? :)
7 aug. 2013 17:28
Lägg till mig på facebook! Alexander Green :)
7 aug. 2013 18:46
Citerat från Hannnah:
Hej ! Jag är också från Halmstad och är så sugen på att åka till Australien. Hade tänkt att åka i jan/feb och stanna så länge det behövs så man hinner med så mkt som möjligt :) om vi ändå är i samma stad vrf inte träffas och se om vi kan planera nåt ? :)
Låter awesome! Kul att en från Halmstad nappade på förslaget. Vi kan väl höras vidare genom facebbok? Alexander Green heter jag där :)
6 sep. 2013 11:38
Hej! Jag heter Sofia och är också sugen på att dra ner till Australien i början av nästa år. Jag hade nog tänkt stanna något år eller så, men åker gärna med någon till att börja med :) Jag hade tänkt jobba, resa runt i landet, hoppa fallskärm, surfa osv men saknar resesällskap. Hör gärna av dig här, på fb Sofia Ragnarsson eller maila (Logga in för att se e-postadress)
Av Litard
8 sep. 2013 09:50
Tjenare! sticker iväg för att jobba, resa runt och äventyra i Australien om en månad, blir kvar i ett år ungefär och tänkte besöka lite andra länder som Nya zeeland, japan och Indonesien också.
I vilket fall som helst, åker iväg själv men alltid kul att ha lite kontakter i området som man kan möta upp med och växla nyheter med, så lägga gärna till mig på Facebook om ni ska åka :)

MvH Thomas Holmudd