Backpacka Asien 2017-2018

14 juni 2017 10:50 (redigerad)
Visningar: 217
Tjena Kristoffer heter jag men kallas för ille :) nu har jag planerat in att backpacka runt i Thailand Indonesien Kambodja Vietnam Filippinerna och skulle va sjukt roligt att resa med någon eller några, som vill dyka lära sig surfa kanske mm sen så klart bara vara och leva livet med massa skoj och skaffa nya minnen för livet 🌞👌🏼😀

så hör av er 😀😀

Planer på att börja resan i slutet av november början av december ✈️
16 juni 2017 08:24
Tjena ille! Jag har liknande planer men tänkte sticka först i januari. Hur länge har du planerat att vara borta? :)
16 juni 2017 09:01
Tjenare :) mina planer är på 4-5 månader så kommer hem i april när värmen börjar titta fram 😀
16 juni 2017 14:05
Ok najs! Vi kanske kan snacka vidare lite på fejjan eller så? Lucas Ederby :)
25 juni 2017 14:56
Tjenare! Mitt namn är Samuel, även kallad Samme och jag letar nu efter en/flera resekompis(ar) för en backpack resa till Asien! Jag skulle vilja komma bort från Sverige några månader och även ha en chans att lära känna nytt folk, se olika kulturer, bara upptäcka världen liksom! Jag är även sugen på att ta med en GoPro och kanske starta en resekanal på Youtube! Om du är sugen på att resa tillsammans så kan vi snacka på facebook, Samuel Jonsson.

//Samuel
30 juni 2017 13:19
Haloj! Jag har planer på att vara borta ca 2.5 månader i Asien från och med 12e november.
Jag har rest i Asien tidigare också, men denna gång reser jag själv. Vore kul att ha lite sällskap under resan.
Hør av dig ifall det är av intresse. Kanske har lite svar på frågor också från de ställen jag varit på :D (vietnam, kambodja, indonesien, filippinerna).
14 aug. 2017 23:19
Hej! Jag ska till Indien i slutet av oktober med två andra från reseguiden. Vi kommer antagligen resa runt i Indien typ en månad innan de åker hem igen. Men jag tänkte resa runt mer i Asien (första stoppet efter Indien blir nog Sri Lanka, om du vill med och surfa 😉🏄🏼‍♀️) Hur ser det ut för dig och din plan? Hade varit nice att ha någon att hänga med en sväng :)
/Jennifer