Backpack-kompisar sökes!!

21 nov. 2017 20:26
Visningar: 229
Söker någon/några som skulle vilja resa runt i Asien kring slutet av januari/början av februari 2018 i typ 2 månader. Jag har inget planerat men skulle vilja besöka Bali, Thailand, Filippinerna. Dyka, surfa, snorkla, sola, hänga med nytt folk - vill ha en liten gott och blandat resa helt enkelt. Har tänkt åka vidare till Australien och Nya Zeeland sen också men har börjat planera ännu mindre kring den resan hehe
21 nov. 2017 21:21
Hej jag ska möta upp en kompis i Sydney i mitten av feb men är på att åka lite vart som innan dess!! Är själv sugen på Bali, Thailand och Filippinerna fast har inte tänkt varit borta mer än 2 månader!
22 nov. 2017 09:55
Hej! Är också inne på nåt sånt här! Vill gärna upptäcka nya platser och en del av kulturen också. Tänker också ca 2 månader!
22 nov. 2017 19:29
Hej!
Jag hade tänkt resa runt i aisen i några månader!
Men eftersom du/ni ska vara borta i ca 2 månader kanske vi kan börja resandet tillsammans så kan vi gå skilda vägar senare!

Jag har tänkt att jag börjar i thailand och sedan får jag se vart man åker!
Finns det möjlighet att det gär att följa med i början av resan så skulle det vara toppen!

Mvh peter, kontakta mig gärna om era tankar och idéer.
Medlemmen har tagit bort svaret
3 dec. 2017 10:06
Hej! Jag går också i samma tankar. Tänkte resa i slutet av januari och komma hem i slutet av mars/början på april. Vill gärna åka till Thailand, Malaysia och Bali men är spontan så bara jag får komma bort på äventyr är jag glad haha. Skulle åkt med en vän hemifrån men hon blev tyvärr sjuk och får därför inte åka för läkaren. Planen blev då att jag skulle åka ensam, men vill hellre dela äventyret med någon. Skriv gärna PM så kan vi prata mer :)
// Julia