Äventyrlig & social person/er sökes

27 dec. 2017 17:45 (redigerad)
Visningar: 446
Hej hej!

Jag vill åka till Sydostasien (igen) i feb-april, men ev längre och söker nu någon/några likasinnade att dela detta äventyr med. Jag tänker mig södra Thailand, Kambodja, Vietnam och Bali men det är inget som är skrivet i sten. Kan även tänka mig en låååång tid på Bali.
Jag vill hitta på en massa roliga saker och bara njuta av livet. Det kan vara allt ifrån en heldag på stranden, dyka med hajar, bestiga en vulkan, sova under bar himmel och mycket mer. Älskar äventyr och spontanitet och jag kan även vara lite väl galen ibland. Men då blir ju livet oftast lite roligare! Om denna beskrivningen stämmer in på dig, skriv till mig så hörs vi vidare!
/Alexandra
Av Tmalin
30 dec. 2017 12:02
Hej Alexandra :)
Jag har skrivit till dig på messenger
☺️
Av Emmaaab
30 dec. 2017 15:27
Heeej! Jag är intresserad av samma typ av resa. Älskar också äventyr och spontanitet! Hade varit jättekul att resa ihop!
Medlemmen har tagit bort svaret
1 jan. 2018 11:06
Hojta till, är med på alla äventyr och är i krokarna då!
Medlemmen har tagit bort svaret
4 jan. 2018 10:12
Jag kommer backpacka runt själv i Asien. Åker i slutet av feb början mars och är bort 3 månader. Skriv till mig på fb eller något om ni åker eller planerar att åka. Jag möts gärna upp, sjukt kul att träffa och lära känna nya människor☺️
4 jan. 2018 13:15
Hej! Jag är i Australien nu och hade planerat att åka till Thailand i början av mars till en kompis som skulle vara där men hennes planer ändrades och hon va tvungen att åka hem till Sverige. Jag har två vänner som kommer till Thailand den 16 mars så tills dess är jag ensam, hade varit jätte trevligt ifall någon hade velat mötas upp i några veckor i Thailand och utforska lite. Jag vill gärna bada mycket, äta god mat, festa, se vattenfall etc. Och kan definitivt tänkta mig att åka till Asien tidigare då jag vill hinna uppleva så mycket som möjligt!
7 jan. 2018 00:41
Citerat från Henkebengtsson:
Hojta till, är med på alla äventyr och är i krokarna då!
Vad roligt Henke! Ska absolut ha det i åtankarna om det blir något av detta 😊
7 jan. 2018 11:05
Citerat från Emmaaab:
Heeej! Jag är intresserad av samma typ av resa. Älskar också äventyr och spontanitet! Hade varit jättekul att resa ihop!
Hej Emma! Skriv till mig på Instagram, alexandraawiklund heter jag där. :-)
7 jan. 2018 11:06
Citerat från Idajohansson:
Hej! Jag är inne på samma spår! Tycker också det hade varit roligt att åka ett gäng. Vilken månad hade du/ ni tänkt dra?
Hej Ida!
Jag tänker mig från början av februari. Skriv till mig på instagram, alexandraawiklund heter jag där :-)
7 jan. 2018 11:07
Citerat från Johannablad:
Hej!!

Jag kommer resa runt i Sydostasien från mars och typ 2-3 månader framåt. Börjar i Thailand och sen har jag inte gjort någon riktig plan än men tänker mig typ Kambodja, Vietnam, Sri Lanka, Malaysia, Bali och Filippinerna, i oklar ordning hahah! Vill ha lite (eller mycket) av varje precis som du skriver, adrenaliniga äventyr blandat med chill stranddagar!

Vore jättekul att ha kontakt och kunna mötas upp någonstans, är flexibel både med ställe och tid, det enda jag har än så länge är biljett till Bangkok i början av mars:)
Vad roligt! Låter ju jättespännande! Hade varit superkul att kunna mötas upp :-) Skriv till mig på intagram så hörs vi vidare. alexandraawiklund heter jag där :)
7 jan. 2018 11:09
Citerat från Eklundmartin:
Jag kommer backpacka runt själv i Asien. Åker i slutet av feb början mars och är bort 3 månader. Skriv till mig på fb eller något om ni åker eller planerar att åka. Jag möts gärna upp, sjukt kul att träffa och lära känna nya människor☺️
Vad roligt Martin! Håller helt med! Har du några idéer om var du vill åka? Skriv till mig på instagram så hörs vi vidare! :) alexandraawiklund heter jag där. :-)
7 jan. 2018 11:11
Citerat från Jasmineolivia:
Hej! Jag är i Australien nu och hade planerat att åka till Thailand i början av mars till en kompis som skulle vara där men hennes planer ändrades och hon va tvungen att åka hem till Sverige. Jag har två vänner som kommer till Thailand den 16 mars så tills dess är jag ensam, hade varit jätte trevligt ifall någon hade velat mötas upp i några veckor i Thailand och utforska lite. Jag vill gärna bada mycket, äta god mat, festa, se vattenfall etc. Och kan definitivt tänkta mig att åka till Asien tidigare då jag vill hinna uppleva så mycket som möjligt!
Hej!
Wow vad roligt med Australien. Vad trist att din kompis var tvungen att åka hem. Men det hade varit jättekul att ev planera något ihop. :-) Skriv till mig på instagram så hörs vi vidare. alexandraawiklund heter jag där :-)
7 jan. 2018 20:36 (redigerad)
Hej!
Jag har liknande plan som dig/er! Vill bara sticka utomlands på massor av äventyr! Har inga direkta begränsningar och öppen för det mesta! Skriv en rad om du/ni är intresserade! :)
8 jan. 2018 17:01
Citerat från Liiinnea:
Hej!
Jag har liknande plan som dig/er! Vill bara sticka utomlands på massor av äventyr! Har inga direkta begränsningar och öppen för det mesta! Skriv en rad om du/ni är intresserade! :)
Hej Linnea!
Skriv till mig på instagram. alexandraawiklund heter jag där :-)
28 jan. 2018 18:21
Citerat från Alexandrawiklund:
Citerat från Liiinnea:
Hej!
Jag har liknande plan som dig/er! Vill bara sticka utomlands på massor av äventyr! Har inga direkta begränsningar och öppen för det mesta! Skriv en rad om du/ni är intresserade! :)
Hej Linnea!
Skriv till mig på instagram. alexandraawiklund heter jag där :-)
har du hittat någon resa än? eller har du lust att planera något ihop?:)