Äventyrlig resekompis Australien

3 jan. 2016 17:03
Visningar: 29
Hallå! Ska till Australien efter sommaren 2016. Eftersom att jag inte lyckats få med mig någon kompis på resan, så hade jag tänkt dra iväg ensam och se vad för några backpackers jag träffar där nere. Men nu börjar jag fundera på att kanske haffa en resekompis. Gärna ungefär i min ålder (19), kille eller tjej spelar ingen roll, roligt vilket som! Grundplanen är Australien, men funderar även på en sväng i Indonesien och Nya Zeeland. Någon som har ungefärliga planer?
Av Leellz
3 jan. 2016 20:48
Tja! Skriv till mig på facebook - Leo Sarand, har precis samma planer angående Australien, är sjukt intresserad! :)
4 jan. 2016 00:36
Hej! David heter jag och är 19 år. Låter väldigt intressant och hade också tänkt resa till Australien hållet. Om du vill så kan du skriva till mig på fb David Larsson, har en studentbild som profilbild. Jah bor i Jönköping idag och har precis tagit studenten och hade vart askul att resa. Hör gärna av dig med dina tankar och idéer. Som sagt hör gärna av dig! Hade vart fett kul !
Av Ebbsi
8 jan. 2016 15:23
Åh jaa, jag har planer på att åka till Australien nästa höst, runt oktober kanske :) Tar studenten till sommaren och planen är att jobba några månader för att få ihop pengar och sen dra iväg! Jag heter då Ebba, fyller 19 till sommaren och anledningen till att jag vill åka iväg är väl mest att jag vill ut på äventyr samt att jag vill bli grym på att surfa! Ett äventyr helt enkelt, testa nya grejer och ha kul! Tänkte ev även jobba litegrann där för att få allt att gå runt! :)
10 jan. 2016 02:54
Citerat från Ebbsi:
Åh jaa, jag har planer på att åka till Australien nästa höst, runt oktober kanske :) Tar studenten till sommaren och planen är att jobba några månader för att få ihop pengar och sen dra iväg! Jag heter då Ebba, fyller 19 till sommaren och anledningen till att jag vill åka iväg är väl mest att jag vill ut på äventyr samt att jag vill bli grym på att surfa! Ett äventyr helt enkelt, testa nya grejer och ha kul! Tänkte ev även jobba litegrann där för att få allt att gå runt! :)
Hallå Ebba! Låter som en bra idé. Jag drar väl iväg i Augusti-september skulle jag tro. Hur länge har du tänkt vara där ? Jag tänker mig typ ett halvår men kan bli både längre eller kortare, beroende på hur jag trivs på resande fot 😄
Av Ebbsi
10 jan. 2016 22:40
Min plan är att troligtvis stanna upp emot något år, men det beror på hur jag känner, kommer iaf boka en enkelbiljett så får jag se när jag drar hemåt efter en tid där!
11 jan. 2016 04:34
Citerat från Ebbsi:
Min plan är att troligtvis stanna upp emot något år, men det beror på hur jag känner, kommer iaf boka en enkelbiljett så får jag se när jag drar hemåt efter en tid där!
Ah fett! Låter som en bra plan ! :)
20 jan. 2016 20:30
Hallå!
Min plan är att dra till Australien ungefär mitten av september och det blir runt 6 månader, mer eller mindre, beror hur man trivs! :)
Ska först och främst jobba sen resa runt lite!
Hör av dig - Alice Rydström
20 feb. 2016 20:56
Hej ! Tänkte åka till Sydney i augusti och sedan bila längst östkusten , hade varit trevligt att ha någon att flyga ner med / resekompis :) tjej , 22 år från Linköping. Hör av dig om det låter intressant , heter cathrine Ottosson på fb