Äventyr i Norrland/Norge

30 juni 2016 17:47
Visningar: 371
Hej!

Jag har lite lösa funderingar på att sticka iväg en eller två veckor för att utforska naturen i norra Sverige och/eller Norge i juli-augusti någongång.
Vandring i fjäll eller längs fjordar, bestiga Kebnekaise, paddla kajak längs Norges kust är några av tankarna jag har.
Letar efter någon eller några att dela äventyret med så hör av dig om det låter intressant! Är även öppen för förslag på andra aktiviteter eller ställen att besöka!
30 juni 2016 21:45
Jag har också funderat på liknande, fast under en kortare tid (kommer kunna vara borta ca 5dagar pga jobb) och vill allra helst till norges fjordar och deras västkusten för att utforska, vandra osv! Jag hade lätt varit på en del av din resa om du är intresserad och inte har problem med att åka tillsammans med en tjej haha :)
4 juli 2016 21:49
Hej! (Sorry for English). I really would like to go for hiking to North of Sweden or Norway or Iceland! If you have any options for the end of July or August I would like to join it! Or we can organize something! I also have driver's license if need!:-)
4 juli 2016 22:34
Jag är också intresserad av att åka till Norrland eller Norge. Jag kan mellan 28/7-20/8
4 juli 2016 23:23
Om ni är inne på 23-31/7 är jag intresserad av att följa med! Skicka gärna pm :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Zlay3r
5 juli 2016 23:51
Jag hakar gärna på, Bor själv uppe i Norrland, Rör mig ganska mkt ute i naturen. Har planerat en fjällvandring/fjällfiske i mitten av aug. men skulle gärna haka på en vandring innan dess också då det kanske är ett av dom bästa sätten av att uppleva vad modernatur har att erbjuda.
Av Emma98
22 juli 2016 17:06
Hej, är allt detta fortfarande aktuellt? Vill verkligen till norge för vandring eller liknande... skriv gärna

/Emma
Av Zlay3r
26 juli 2016 18:26
det är högst aktuellt, egentligen bara att bestämma ett datum och plats =)
Av Massoh
26 juli 2016 20:56
Hej!
Norra Sverige och Norge låter väldigt intressant. Har en del erfarenheter sedan tidigare. Jag är ledig från 10/8
29 juli 2016 10:03
Jag är också intresserad av att komma iväg på något liknande. Har aldrig gjort något sånt här förut så kan vara kul och bra att inte dra iväg själv. Så jag deltar gärna i diskussionen =)
30 juli 2016 20:36
Jag är också intresserad av en sådan här resa, jag är ledig v,33 och 34! Har dock inga tidigare erfarenheter av vandring, men någon gång måste vara den första! Hur ser det ut?
Av Miiloo1
31 juli 2016 16:21
Är också intresserad av liknande resor, jag har inte gjort det innan, men jag ser så fram emot till att göra det, är ledig från v33-v36
Av Zlay3r
31 juli 2016 16:24
Eftersom de verkar svårt att styra ihop nått. Så kan jag ta kommando å försöka styra ihop en resa! Ni som är intresserade att ta en tur i augusti månad. Leta åt mig på facebooken, David Birgersson och skicka ett meddelande eller maila på (Logga in för att se e-postadress)

Så skapar jag en chatgrupp så vi kan planera