Australien-Thailand

7 nov. 2012 22:14
Visningar: 206
Hej!

Jag har ett litet dilemma!
Bokade en tripp med mitt ex i juli. Vi gick isär i augusti, och nu står jag med en resa på egen hand :). Någon som ska eller som är sugen på att åka ungefär samma rutt?

Åker den 2 januari till Sydney,. Sen går flyget vidare till Bankok ifrån Brisbane den 22 februari. Hem till Svergie igen den 31 mars!

Kan hända att jag bokar om hembiljetten och kanske ev. stannar i endast Australien. Vi får se! Men om någon är sugen, hör av er!

MVH
¨
Nathalie
Av Vmalm1
10 nov. 2012 12:02
Hej!

Vi ska göra precis tvärtom... Tänkte resa till thailand 1 januari och stanna där i ungefär en vecka och sen ner till sydney. Sen kolla läget på östkusten med äventyr osv =) tänkte åka hem runt 27januari. Skriv om det känns intressant! Vi är två killar på 19 år :) mogna och gillar fest, sol, bad och äventyr!

Mvh Fredrik
10 nov. 2012 13:05
Ja, men vad kul! Då är ni ju där i en vecka när jag är där iaf! Har ni lust att mötas upp då?
Av Vmalm1
10 nov. 2012 15:38
Citerat från nathalieelinrebecka:
Ja, men vad kul! Då är ni ju där i en vecka när jag är där iaf! Har ni lust att mötas upp då?
Du vill inte boka om och resa med oss? Vore superkul!!! Om du har ombokningsbar biljett :)
10 nov. 2012 21:02
Hej!

Hur mycket kommer resan gå på? =)

MVH Emelie
11 nov. 2012 10:07
Hm, hade väl räknat med ca 40000. Plus biljett då såklart :) men kan bli mer, kan bli mindre.
11 nov. 2012 20:34
Hej! Jag är super sugen att att åka till Australien i början av jan. Har dock ingen att åka med. Plus så vill jag åka runt o inte bara stanna på ett ställe. Jag har ingen bestämd tid eller rutt att åka så är väldigt flexibel men vet vilka länder jag vill åka till.
Vad vill du göra i Australien?

Maila mig gärna på face: Margarita rita muji
12 nov. 2012 17:16
Har mejlat dig! :) Förresten! Jag åker 21 januari och inte 2! Står fel.