Australien Oktober-Januari 2014?

13 juni 2014 13:01
Visningar: 262
Hejsan alla trevliga!
Jag har länge haft planer på att resa och upptäcka världen.
Australien har alltid legat högst upp på min lista men jag har tvekat på att åka då mina vänner haft andra planer. :)
Så nu tänkte jag kolla om det finns någon som vill göra mig sällskap och ta tag i drömresan en gång för alla.
Glada hälsningar
Johanna Persson
14 juni 2014 10:38
Hej!
Vad roligt, jag har också samma planer! Vill åka i september-oktober någon gång och har inte riktigt gjort en plan på hur min resa ska se ut, men hade varit kul att prata lite mer med dig och eventuellt planera mer! Jag hittar inte dig på Facebook, vill du länka?
Marwa :)
14 juni 2014 14:04
Men va härligt!
Jag hittade dig på Facebook Marwa så jag drog iväg en vänförfrågan :)
14 juni 2014 21:08
Hej! Jag har också samma tanke att åka omkring oktober, å Australien är ett ställe som jag gärna vill åka till.

Skriv gärna tillbaks som pm så kan vi ju snacka om det? :)

Christoffer
29 juni 2014 21:32
Hej! Jag har en bokad resa den 27 oktober, letar fortfarande resesällskap då jag inte har någon helt säker än. Om du skulle vilja haka på så får du gärna det! :) :D
Av Ebbban
10 juli 2014 10:42
Hej! Min plan är att åka i mitten/slutet på September till mitten/slutet på December. Men är ganska öppen för förslag, hade varit kul att prata lite. Jag heter Ebba Blomquist på facebook :)
Av Vmoberg
10 juli 2014 22:35
Hej!
Detta låter inte helt dumt, har själv samma planer. Har varit där en gång tidigare men är inte klar där på långa vägar.
Jag är helt klart sugen på att hänga på! Dra ett mail och berätta mer om dina planer! :)

Ha d gött!

Victor
13 juli 2014 17:24
Gudars va kul att så många har samma plan som jag.
Jag och Marwa åker den 28e oktober, så jag hoppas vi ses i Sidney då allihop!
Glada hälsningar!