AUSTRALIEN oktober 2013

26 juli 2013 12:04
Visningar: 354
Hej!!

Jag är sugen på att resa till Australien men ingen av mina vänner har pengar eller är intresserade på att åka så därför söker jag en spontant och rolig reskompis. Planen är att åka till Australien ungefär i mitten av oktober. Kanske börja i Sydney och sen åka vidare runt i Australien. Men har inte så mycket klirr i kassan så tänkte att jag skulle jobba där med. Sen är planen att åka vidare till New Zeeland och sen även om man har tid och pengar åka till Asien (Singapore, Bali m.m)

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar att festa men även långa lata dagar på stranden. Älskar att testa nya saker så skulle vilja lära mig surfa och andra roliga saker.

Om du tänker i samma banor så tvivla inte att höra av dig :)

Facebook: Alexandra Sahlén
Mail: (Logga in för att se e-postadress)
Av Ellat88
31 juli 2013 15:34
hej alexandra
va kul me australien, jag ska åka dit också den 1 okt tänkte ja, tanken är väl att jobba och njuta av det fina landet :D adda mig gärna på fb så ka vi diskutera mer, vore kul att ha nån att träffa där eller innan resan,
kram
Ella Topic
4 aug. 2013 22:27
Hej Alexandra! Jag och två kompisar ska åka någon gång i början av oktober och skulle gärna vilja ha en till reskamrat med oss. Vi hade tänkt börja i Brisbane och ta oss östkusten ner längst bland annat Byron Bay och Sydney. Vi vill jobba, resa och upptäcka mycket äventyr och ha skitkul helt enkelt! Är det något som lockar så kan du mejla mig eller skriva till mig på facebook.

Facebook: Ida Andersson
Mail: (Logga in för att se e-postadress)

Cheers mate! ;)
8 aug. 2013 16:27
hej hej hemskt mycket hej!

jag reser till sydney den 27 oktober från köpenhamn. jag har inte min rutt helt strukturerad ännu men min tanke är att resa längst med kusten upp mot cairns. jag är såklart öppen för andra alternativ!
häng på!

facebook: Jessica Sorsa
mail: (Logga in för att se e-postadress)
9 aug. 2013 00:29
Har skrivit till dig på Facebook Jessica, men det hamnade nog i övriga-mappen då vi inte har någon gemensam vän :)
Av Erikhgl
16 aug. 2013 22:46
Tjena!
Är också ensam av mina vänner att vilja åka till Australien. Tänkte samma saker typ jobba/åka runt! När hade du/ni tänkt att åka?
9 sep. 2013 10:37
Hejsan! Åker ner till Sydney i mitten av oktober. Min plan för tillfället är att först försöka skaffa jobb och så för att lite senare börja upptäcka resten av landet (östkusten?). Åker ner ensam så hör gärna av dig om du också ska till Sydney!

Lovisa
19 sep. 2013 21:39
Hej! Jag åker ni till Australien 21 okt, åker ner med mina brorsa och en gemensam killkompis. Tanken hittills är att utgå från Sydney och dra vidare mot östkusten eller någon helt annanstans beroende på vad som händer. Har inte världens sparkonto så hade tänkt att jobba också för att få in lite pengar. Är en spontan, pratglad tjej som gillar festa, hänga på stranden samt träna! Skulle vara kul att hitta några likasinnade tjejer att hänga ihop med när jag kommer ner :) Du får jättegärna höra av dig och alla andra som ska ner för den delen så kan vi prata vidare!
20 sep. 2013 03:07
Hej alla! Åker till Melbourne den 20 oktober men vi lär komma till Sydney senare, vi vet ännu inte vilket datum. Men slutet av november kommer vi iallafall vara där! Vi hade också tänkt jobba för att sedan kunna resa runt östkusten. Hade varit jättekul att ses ja! Du kan skriva till min Facebook så kan vi prata mer :) Alexandra Sahlén heter jag där!