Australien, Nya zeeland & Bali 2014/2015.

20 okt. 2014 12:33
Visningar: 233
Hej!

Stina heter jag, är 21 år från Sala :)

jag ska iväg och resa i december och blir borta i fyra månader ungefär. Jag åker från Stockholm 5 december och landar i Sydney 7 december. Kommer att vara i Australien i två månader och resa längs kusten. Vore jätte roligt om någon ville träffas upp när jag kommer till Sydney, kan ingenting om staden och reser själv, så kommer förmodligen känna mig rätt vilsen haha.. Så om det är någon som är sugen på att träffas när jag kommer ner så vore du super kul! :)
Av Hawid
20 okt. 2014 17:49
Hej Stina!
Jag heter Hanna, 20 år och har liknande planer som dig, dock inget bokat eller bestämt ännu! Tänkte fråga hur du tänker mer kring resan, vad är du intresserad av och tänker göra osv? Var tänker du resa efter Australien och ungefär med vilken budget? Många frågor men intressanta för att veta om våra planer ser likartade ut! Hälsningar Hanna
22 okt. 2014 13:42
Hej Stina!
Josefine 25 från Skåne!
Har nyss spenderat en månad på Bali samt tid i malaysia, landar i bangkok 7 nov för en månad i Thai sen är nog planen aus! Hade varit skitkul med sällskap!
23 okt. 2014 09:24
Hej Stina,

Vilken fantastisk resa du har framför dig!
Jag kommer själv att åka till Melbourne nu den 1a november också ensam. Jag har inte så mycket spikade planer förutom att resa runt i landet och sedan till Nya Zeeland en sväng. Allt beror på vem jag träffat och när, planerna får skapas på plats😊
Jag möts gärna upp när du kommer ner om vi får vägarna förbi varann! Lägg till mig på Facebook så kan vi prata där.

/Rozalin Johansson