Australien juni/juli 2015

27 nov. 2014 01:11
Visningar: 186
Hej!

Tjej född 93 uppväxt i staden Sundsvall mitt i långa landet Sverige.
Med halva hjärtat i Norge och en liten bit som söker mig till fina och minnesvärda upplevelser runt omkring jordgloben.

Innan mina studier drar igång nästa höst vill jag gärna besöka Australien i en till två månader nästa sommar. Innan dess har jag jobb klart för mig i Norge (måste ju ha lite resepenningar, hehe )

I Australien vill jag göra det "vanliga", lära mig surfa, gosa med koalor osv. Sedan skulle det vara otroligt kul att träffa människor att jamma med och gå på fabulösa konstutställningar, då musik och konst är mitt liv just nu. Vandra i fina miljöer skulle också vara skoj.

Men vill gärna ha någon skön rackare att resa med då resterande av min umgängeskrets redan varit i Australien eller har fullt upp med jobb, plugg, ni vet.

Någon som känner sig manad? Hör av er så kanske vi smuttar på en kokosnöt i landet down under nästa sommar.

Hade!
27 nov. 2014 01:16
Hej på dig! Jag har också liknande planer och min dröm är att åka iväg och leva livet i Australien, precis som du!. Vill dock åka nästa höst. , hör gärna av dig. Emelie Thiel på facebook! Kram :)
10 dec. 2014 12:47
Hejsan! Har liknande planer, tar studenten till sommaren och vill resa runt i Australien! Skulle gärna vilja hitta någon som vill resa runt tillsammans med mig då jag inte har någon i min umgängeskrets som kan/har råd... Kontakta mig gärna på facebook Emilia Blaad :)
6 jan. 2015 01:18
Hej! Jag ska backpacka i Australien i sommar, men har hittills inte lyckats hitta någon att åka runt med. Jag är äldre än vad ni är (29), men vill också göra ''det vanliga'', se koalor, kängurur m.m. Är ute efter äventyr och har redan bokat min flygbiljett. Kommer vara där nere 23 juni-7 augusti. Har lagt till er på Facebook, hör av er om ni vill.