Australien i Januari

Av Perjos
11 sep. 2007 22:56
Visningar: 267
Jag vill resa till Australien i Januari/Februari, stanna där i tre månader - så lång tid som ett "turist visum" räcker. Efter det åka en sväng till Nya Zeeland i någon månad. för att sedan åka hem till Sverige igen lagom till sommaren börjat :)

Jag har ett problem. Ingen av mina kompisar vill vara med. Så jag tänkte att jag kan kolla här om någon vill vara med...

Jag vill resa runt, testa på lite olika saker. Surfa och Dyka är två saker som måste göras enligt mig!
Jag är äventyrlig av mig, så lite olika spännande saker vill jag testa på. Jag vill se landet, så lite kringresande ska det vara. Har några kontakter ower there som vi kan hälsa på och ev. bo hos någon natt.

Hör av dig till mig om du undrar något!
Av Romanos
28 sep. 2007 23:04
Hej! Jag är en kille som har ungefär samma planer som du; att resa bort i januari och komma hem lagom till sommarens början. Skulle vara roligt att åka dit med någon och dela alla äventyren med eftersom alla ens polare inte har pengar eller är intresserade. Om du vill så hör gärna av dig så kan vi prata mer! ha det gött!
18 nov. 2007 00:15
Hejsan!
Jag är en glad och social tjej som vill åka till australien i januari, men ingen av mina kompisar vill åka heller. Om du fortfarande letar reskompis så kan du väl adda mig på msn (Logga in för att se e-postadress) så kan vi ju snacka om saken! Vore jättekul=)

Ha det bra! Kram Michaela