Australien i Februari!

25 nov. 2014 17:44
Visningar: 246
Hej! Jag tänkte åka till Australien i børjan av februari før att backpacka och eventuellt jobba. Min tanke är att børja i Melbourne och sedan resa østkusten och njuta av sol, bad, fest, surfing och äventyr! Kan tänka mig en tur till Nya Zeeland också. Det vore grymt att ha sällskap på flyget och iallfall i børjan av resan, så om någon har liknande planer, hør gärna av er!! Lisa Nystedt på fb :)
26 nov. 2014 10:54
hejhej, Har du bokat resa ännu :) planen för mig är att göra desamma som dig. så ett sällskap på det vore ju aldrig fel !! :) Nicole franqueline rongione på fb (a)
27 nov. 2014 09:46
Har skrivit till dig på facebook :) / Linda W
27 nov. 2014 15:37
Citerat från Lindawidis:
Har skrivit till dig på facebook :) / Linda W
Jag har inte fått något meddelande på fb :(
28 nov. 2014 21:50
Citerat från Nicolerongione:
hejhej, Har du bokat resa ännu :) planen för mig är att göra desamma som dig. så ett sällskap på det vore ju aldrig fel !! :) Nicole franqueline rongione på fb (a)
Jag har skickat ett meddelande till dig på fb men det kommer nog i øvrigt mappen eftersom vi inte ær venner! :)
15 dec. 2014 23:20
Hej!

Jag är jäättesugen på en månad i Australien runt februari, funderar också på östkusten och att blanda sol/bad med lite äventyr och upptäckande! Har du kommit nå längre i planeringen? :)
Av Eriknym
16 dec. 2014 02:52
Hej allihopa!!
Jag är en kille på 20 år som kommer landa i Sydney 18 februari. Min plan är att resa längs östkusten mot Cairns. Längs vägen vill jag sola, bada, upptäcka landet samt göra de klassiska utflyktsmålen! Kommer stanna i Australien i 7 veckor

Är det någon fler som har liknande resplan så hör av er! Erik Nymo på Facebook

Ha det fint alla!