Australien hösten 2014!!

23 feb. 2014 14:58
Visningar: 270
Hej!! Jag är en tjej på 19 år som tar studenten i vår 2014! Jag har lust att sticka iväg till Australien i höst, kanske augusti, september eller så, men vill jättegärna åka iväg med sällskap! Jag har aldrig varit iväg på en resa någon längre tid, men har nu lust att vara borta iaf ett halvår-år, beroende på hur jag trivs (och vågar haha). Jag hade tänkt försöka jobba lite där för att bättra på resekassan, men även sola, bada, shoppa, festa, se naturen, testa surfa, träffa nya människor och massa mer! Hoppas att fler är sugna på samma saker! Hör gärna av er! :)
23 feb. 2014 19:31
Hej Matilda! Jag funderar eventuellt på att dra iväg till Australien i augusti-september och söker även jag sällskap! :) Jag är en glad och spontan tjej på 20 år, 21 i juli som bor uppe i Örnsköldsvik. Min plan har väl varit att jobba ett tag för att sedan resa runt och se och uppleva så mycket som möjligt!! :)
23 feb. 2014 22:12
Åh vad roligt "Jgidlund"! Skriv gärna till mig på Facebook- Matilda Lindh heter jag! Eller maila mig på (Logga in för att se e-postadress) om du vill:) så kan vi prata mer om våra planer!
27 feb. 2014 18:41
Hej tjejer!! jag har samma planer!! snackar med ett gäng andra tjejer också så vi har startat en liten grupp på facebook som heter australien hösten 2014 som ni gärna kan gå med i så kan vi snacka mer där :) för tillfället är vi 11 medlemmar. Men mycket enklare att prata där! :)
4 mars 2014 11:21
Hej! Stephanie på 21 år från Malmö här. Jag tänkte också dra i höst och även kring de månaderna augusti-september! Tänkte mig Melbourne eller Sydney sedan bara ta det som det kommer. Hade gärna börjat med att jobba ihop lite och sedan flytta mig runt. Mina vänner delar inte samma reselängtan som jag gör tyvärr så vore grymt att hitta resesällskap! Du kan nå mig på facebook på "Stephanie Norén Nordling" :)
Av Murkla
11 mars 2014 21:05
Hejsan! Jag har samma planer.
Tänkte dra mig dit i september.
Jag har gått med i gruppen på facebook, hoppas det blev rätt grupp.
Hade vatt kul å träffa fler likasinnade som drar dit till hösten. :D

Ha det gott /

Louise