Australien

Av Perrys
26 dec. 2017 18:36
Visningar: 285
Hej!

Söker en äventyrlig, sprallig men ändå jordnära resekompis till Australien i början på nästa år!
Jag vill komma iväg 1-2månader och resa längst östkusten. Kan tänka mig en sväng till nya Z också om det skulle finnas intresse. Jag älskar äventyr och är ingen fegis när det kommer till att leva lite galet. Vill ha en blandning mellan sol&bad, äventyr, fest och lugna kvällar.

Resan är inte spikad varken med datum eller destination ännu, är väldigt flexibel i när och vart jag kan åka.
Låter det intressant? hör av dig!
26 dec. 2017 22:45
Hej!

Jag är också sjukt taggad på Australien och reser gärna i jan/feb.
Tanken var att se båda storstäderna och landsbygden.
Vill ha äventyr men även avslappning.
28 dec. 2017 15:50
Hallå!! Jag ska göra samma resa som du men ska förmodligen vara borta lite längre. Men att resa östkusten tillsammans först kanske vore något? Skriv till mig på fb om det verkar intressant: Kajsa Hedlund Ulvdell
Av Sanalf
1 jan. 2018 22:29 (redigerad)
Hej!
Jag vill precis som du resa till australien(helst även NZ också). Har inte kommit speciellt långt i min planering, vare sig det gäller tidpunkt för resa eller reslängd.
Jag skulle säga att jag är ungefär sådan som du beskriver, älskar att testa nya saker och uppleva. Blir lätt rastlös. Det du beskriver är precis en sån resa som jag själv vill åka på.
Hör av dig ifall det verkar lovande!
/ Sanna
Av Lina901
2 jan. 2018 23:17
Jag e intresserad av o resa ca 1 månad i slutet på februari eller mars! Helst både Australien och NZ men tror nog det är bäst o ta ett land på den tiden! Är också äventyrlig och vill hinne se och uppleva så mycket som möjligt!
Hör av dig om det låter intressant. Är en 27-årig tjej från Stockholm! Mvh Lina
6 jan. 2018 22:31
Hej!
Är inne på exakt samma spår som er andra och känner att både Aussie och NZ är några av de ställena jag vill äventyra i. Gillar när det händer saker men även att man någon gång tar det lite lugnare.
Tänkte att om det är flera som är sugen på samma resa kanske man kan skapa en grupp på Facebook och fortsätta prata vidare? Hur känner ni?
7 jan. 2018 20:55
Hej!
Har samma planer som er att sticka utomlands nu i feb-mars! Jag är väldigt flexibel och kan tänka mig det mesta! Hör gärna av er!
Av Li_nea
10 jan. 2018 21:13
Hej!
Är också intresserad av att ge mig av nu runt jan/feb. Låter som att vi har många saker gemensamt!
Hör gärna av er.
Är 19 år från Varberg!
Av Filiph
11 mars 2018 21:41
Hej!

Sticker om en vecka. Drar runt östkusten, Sydney först.

Hör av er om nån vill dra ihop nått/resa runt.