Australien 2013

Av Rebecc
15 jan. 2013 00:01
Visningar: 416
Hej!
Jag är, som många andra här, jävligt sugen på att dra iväg och spendera några härliga månader i Australien! Men ingen av mina vänner har möjlighet att åka nu i februari/mars som jag har tänkt så därför söker jag en eller flera reskompisar. Planen är att resa längst östkusten och träffa nya människor, prova på att surfa, eventuellt jobba, festa och allt annat som Australien erbjuder!
Är 19 år, spontan och glad, och ser fram emot några riktigt bra månader på andra sidan jorden. Hör gärna av er om ni har liknande planer!
15 jan. 2013 22:34
Hej du !

Jag är liksom du väldigt sugen på att åka till Australien nu i Februari eller Mars. Jag har också brist på kompisar som vill eller kan följa med. Jag har faktiskt samma planer som du har och är väldigt intresserad av en resekompis. Jag har ett par kompisar som varit där och säger att man måste verkligen uppleva livet i Australien. Tajmingen passar mig ypperligt just nu och måste verkligen göra detta. Att åka ensam gör mig lite nervös då jag inte ens har suttit i ett flygplan, att ha någon med sig hade varit toppen.

Jag är en kille som fyller 20 nu i januari. Bor fortfarande hemma för att kunna spara ihop pengar.
Spontan och trevlig kille som är väldigt sugen på att prova på något nytt. Sverige känns för kallt och enformigt just nu. Time for a change!
Hör gärna av dig =)
Av Gabjac
17 jan. 2013 11:51
Hej Rebecc!

Mitt namn är Gabbe 19 år (20 i september) och är precis som dig och många andra sugen på att dra iväg!:)
Hade dock inte tänkt i februari eller mars utan snarare under sommar månaderna då jag planerar en månad nere på bali! om du är kvar i australien runt juni eller juli så är jag givetvis på att resa runt med dig!

Förövrigt så skulle det ju funka att dra i typ mars eller nått för min del med då jag har 2 jobb så det är lätt att skrappa ihop cashen! :) har typ samma intressen som dig, surfing fest och ja allting som har med australien att göra helt enkelt, är en spontan/impulsiv lättroad och social kille som älskar att hålla igång!

Så om du inte har nått emot att resa med en kille i samma ålder så hör gärna av dig :D
Länkar mitt fb konto, kan va lättare att snacka och hålla kontakt där :))

https://www.facebook.com/SexigastEE (Btw som du ser är fb adressen ganska konstig, men det var tyvärr en fyllegrej och nu går det inte att ändra^^, vill bah påpeka det så folk inte tror att jag är en självgod playboy eller nått haha)
22 jan. 2013 17:24
Hej! Jag skulle gärna hänga på, jag vill som du träffa nya människor, surfa, jobba, festa och så vidare.. Men jag funderar på att åka i höst. Du vill inte åka då istället?:)
25 jan. 2013 15:32
Hej!

Jag är också en tjej med planer på att spendera några grymma månader (upp till ett år) år i Australien och en reskompis hade definitivt varit roligt!
funderar dock på att åka i slutet av Mars/början på april. Är du intresserad så hör av dig ! (:
Av Rebecc
25 jan. 2013 17:42
Hejhej! Planen är att åka i februari, men ni kan väl höra av er när ni kommer ner så kanske vi kan ses där :)
6 feb. 2013 18:57
Hej!
Jag och en kompis hade planerat att göra i princip samma resa som du har planerat, några månader, åka nu i februari, resa längst östkusten, surfa etc. Men grejen är den att han inte kan hänga med längre pga jobb. Men jag är fortfarande taggad på att komma iväg. Är född 93, blir 20 nu i februari, trevlig och öppen för förslag. Hör gärna av dig om du har lust att snacka mer :)
10 feb. 2013 22:02
Hej Rebecca
Jag ska åka ner till sydney nu i mars. Häng på om du vill så kan vi hålla sällskap tillsammans :)
Jag är 20 år, fyller 21 i Augusti. Är en trevlig, öppen, påhittig tjej som älskar nya äventyr.
Åker ner till sydney själv nu så jag letar efter en reskamrat.
Om det är någon annan också som vill hänga på så är ni hjärtligt välkomna.
Hör av er här eller på min mail, (Logga in för att se e-postadress) så kan vi säkert ordna det på något sätt :)
16 feb. 2013 00:51
Hejsan!

Jag är i Sydney just nu, har varit här i två veckor och är åtminstone kvar här hela februari och kanske även i mars. Det skulle vara jättekul att mötas upp om du nu kommer hit. Har också planerat att dra upp längs östkusten och som du feste, surfa, träffa nya människor och kanske jobba. Hör av dig på facebook eller min mail (Logga in för att se e-postadress) om du vill snacka lite mer!!
4 mars 2013 00:30
Hej! Är i Sydney nu och funderar antingen på att stanna här ett tag och jobba eller resa upp längs östkusten. Spelar ingen roll i vilken ordning detta görs, vet bara att vill göra både och! Är det någon som vill ses eller kanske resa ihop, hör av er, 0424 040 985