Aussie hösten 2018

Av Gretaaa
5 mars 2018 09:22
Visningar: 419
Hej!
Jag heter Gréta är 20 år och bor i staden Skövde. Har tröttnat på min vardag och vill ge mig ut på ett äventyr till Australien. Behöver bara hitta en resekompis först! Viktigt för mig att man verkligen klickar så vill helst ses och umgås några gånger innan själva resan.
Planen är att åka i höst någon gång och va borta runt 2-4 månader, beroende på hur länge pengarna räcker. Jag vill helst inte behöva jobba på plats, så kan tänka mig åka till Asien sista månaden för att förlänga resan.
Hör av dig om du intresserad! Heter gretasii på Instagram ☺️
9 mars 2018 22:14
Hej!
Jag är väldigt sugen på Australien utan att jobba också!
Hör gärna av dig på instagram: moalundmark :)
11 mars 2018 17:25
Hej!
Tänkte mig typ precis samma: Åka till hösten, vara borta i ca 3 månader och inte jobba. Vore kul att ha någon att resa med! Heter wilmamjohansson på instagram :)
Av Isabelp
6 juni 2018 14:56
Hej!
Är också sugen på att resa runt i Australien I höst. Hör av dig om du fortfarande letar efter en resekompis? Heter isabelpehrman på instagram
6 juni 2018 16:54
Hej!
Jag drar till Australien i höst och kommer vara borta minst i 3 månader :)
10 juni 2018 22:43
Hej!
Har mer eller mindre drömt om att åka till Australien (även nya zealand) efter studenten länge nu - och nu har det gått ett år sedan jag tog studenten hehe.
Har kanske främst funderat på en lite längre resa men är rätt öppen för olika förslag. Eftersom vi båda bor i skövde kan det vara värt att kolla upp vem du är och vad du vill göra under resan tänker jag😊
Medlemmen har tagit bort svaret
13 juni 2018 14:12
Jag vill gärna umgås med folk där! Ska plugga i Sydney juli-nov och resa runt efter det :)
Heter nathalieosv på instagram.